Helaas hier ook.
Hij begint vaak met koude lucht voor een minuut of vijf, dan een minuut of drie veel warmere en ook veel vochtigere lucht en dit wordt steeds herhaald.
Is al diverse keren naar gekeken, nieuwe software ingezet, opnieuw ingesteld maar niets heeft geholpen.
Nu in Spanje van de zomer bijna niet te harden als er ineens vanuit koude lucht warme lucht wordt ingeblazen, zelfs de ramen beslaan terwijl het niet eens vochtig weer is.
In Duitsland wordt er ook veel over geklaagd, kijk maar eens als je de Duitse taal machtig bent op dit forum:
https://www.clio5-forum.de/forum/thread ... lfunktion/
De oplossing lijkt nu te zitten in het vervangen van de compressor, dit heb ik nu voorgelegd aan mijn dealer, as dinsdag heb ik een afspraak om de compressor te vervangen, ben benieuwd. Schijnt ook een opvolgend compressor model te zijn.
Flink blijven pushen bij de dealer voor een oplossing en verwijzen ook naar dit Duitse forum, dat heeft uiteindelijk mijn dealer doen besluiten de compressor te vervangen, Renault Nederland zei een week of vier terug nog nooit van dit probleem gehoord te hebben, dus daar moet je het niet van hebben, al kan dat natuurlijk nog wel komen zij zijn ook afhankelijk van Frankrijk natuurlijk.
Waarschijnlijk weet ik volgende week woensdag of donderdag meer, hopelijk dan nog wel een beetje warm weer, ik zal de afloop in dit forum nog wel even melden.
Succes.