Zoals de titel aangeeft doen mijn knipperlichten het niet meer. De alarmlichten doen het wel. Dan hoor ik ook het relais tikken. Maar bij het omhalen van de knipperlichthandle gebeurt er niets......
Waar kan dat in zitten??
betreft een clio 1 van 1995.
opgelost!!!knipperlicht stuk alarmlichten werken wel
opgelost!!!knipperlicht stuk alarmlichten werken wel
Laatst gewijzigd door Pepijnwk op 31 okt 2014 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: knipperlicht is er mee opgehouden alarmlichten werken we
Dan zullen waarschijnlijk de contacten in de bedieningspook stuk zijn. Richtingaanwijzer en gevaarlicht zit op dezelfde zekering en relais.
zekeringen zijn nog goed. relais verwacht ik ook die klik tenminste prima met het alarmlicht ingeschakeld
kunnen deze contacten gerepareerd worden of is dan een nieuwe bedieningspook nodig?
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Vermoed een nieuwe of tweedehands bedieningpook, heb ik ook een keer gehad met de verlichtingpook was niet te repareren.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
naar de sloop geweest vanmiddag en bedieningspook uitgewisseld: geen resultaat, alarmlichtschakelaar uitgewisseld ook geen reultaat.
dus das mooi kl*te. zal wellicht ergens draadbreukje zijn dan. Maar hoe dat in eens dan kan?
dus das mooi kl*te. zal wellicht ergens draadbreukje zijn dan. Maar hoe dat in eens dan kan?
opgelost!!! toich een zekering! zekering nr 16 "STOP" was stuk. deze vervangen en klaar is kees.
Re: opgelost!!!knipperlicht stuk alarmlichten werken wel
Mooi 
Goed om te weten ook wat de oorzaak was.

Goed om te weten ook wat de oorzaak was.
Re: opgelost!!!knipperlicht stuk alarmlichten werken wel
mooi dat het opgelost is, had hetzelfde bij mijn 19, echterbleek hier de alarmlichtschakelaar kapot te zijn.