Hulp nodig aub!!
Na het coderen van CORNERING bij RENAULT CLIO 2013
De lampjes doen het helemaal niet! Er zijn geen voor- en achterlichten!
Er is een signaal dat er een remlicht is en alles werkt behalve de voor- en achterlichten.

Dat is goed nieuws. Nu ben ik echter wel benieuwd of je de oude versie er in hebt gekregen of dat je nu een nieuwere versie er in hebt zitten.loper4 schreef: 07 mei 2022 18:27 Ik heb dit kunnen oplossen met een monteur, hij heeft een computer die verbinding maakt met de servers van Renault,
Hij hercodeerde de EMM en alles werkte weer!
Oke, is opzicht ook wel interessant. Als de dealer dit wilt doen dan kan je de opties die voor een nieuwere software versie beschikbaar zijn ook gebruiken. Alleen dan is het nog de vraag hoeveel het gaat kosten om even op het programeer knopje te drukken isMatramur schreef: 08 mei 2022 16:21 Als ze alleen codering hebben gedaan is er verder niks veranderd, nieuwe software is herprogrammeren bij de dealer, dan komt er echt nieuwe firmware op.
Interessant dit. Ik heb even achter mijn stuur gekeken en ik zag dat ik de EMM-T4 L2 in mijn auto heb zitten. Heb inderdaad automatische ruitenwissers en verlichting. Dus naar een nieuwere versie upgraden kan misschien wel interessant zijnMatramur schreef: 09 mei 2022 20:39 Om de upgrade te kunnen doen heb je minimaal een EMM-T4 L2 nodig, met 4 stekkers. Die heb je als je bijvoorbeeld automatische ruitenwissers en verlichting hebt. Dan kun je upgraden naar een T4-L3 of T4-L4.