Renault clio
Renault clio
Hallo iedereen
Een vraagje, ik heb nu sinds 3 maanden mijn nieuwe clio GT en sinds het begin heb ik al last van krasjes, afwerkingsfouten, water achter de chauffeurszetel dat binnen loopt, ... enkel de motor is tot nog toe 100% in orde
Mijn verdeler is op de hoogte van al dit maar deze wil enkel alles laten herstellen en daarmee uit, ik heb zelfs al klacht ingediend bij de klantendienst van Renault en deze spreken ook enkel van herstellen maar wat ben ik met een tiental kleine herstellingen (ook schilderwerk en dergelijke) als misschien binnen een 2 jaar mijn tapijt begint te rotten omdat deze al 3 maand vochtig en nat is geweest (tapijt is na wasbeurt zodanig nat dat het water er uit drupt als je het uit de wagen haalt)
Iemand ervaring met klachten over Renault en waar kan ik eventueel terecht volgens jullie???
Alvast bedankt!
Een vraagje, ik heb nu sinds 3 maanden mijn nieuwe clio GT en sinds het begin heb ik al last van krasjes, afwerkingsfouten, water achter de chauffeurszetel dat binnen loopt, ... enkel de motor is tot nog toe 100% in orde
Mijn verdeler is op de hoogte van al dit maar deze wil enkel alles laten herstellen en daarmee uit, ik heb zelfs al klacht ingediend bij de klantendienst van Renault en deze spreken ook enkel van herstellen maar wat ben ik met een tiental kleine herstellingen (ook schilderwerk en dergelijke) als misschien binnen een 2 jaar mijn tapijt begint te rotten omdat deze al 3 maand vochtig en nat is geweest (tapijt is na wasbeurt zodanig nat dat het water er uit drupt als je het uit de wagen haalt)
Iemand ervaring met klachten over Renault en waar kan ik eventueel terecht volgens jullie???
Alvast bedankt!
- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Re: Renault clio
Waarom niet gewoon laten herstellen door de dealer?? Dat bieden ze toch gewoon aan.
Wat wil je dan? Een hele nieuwe auto?

Wat wil je dan? Een hele nieuwe auto?
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Je hebt ook garantie op de herstelwerkzaamheden neem ik aan. Dus als je niet tevreden bent ga je er weer heen.
Ik kan me voorstellen dat als er zoveel dingen niet goed zijn dat je weinig vertrouwen hebt in herstelwerkzaamheden. Maar vrees toch dat je het hiermee zal moeten doen... Wat Frank zegt, als je niet tevreden bent met de herstelwerkzaamheden ga je weer terug. Net zolang je Clio je 100% bevalt 
Succes!

Succes!
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
En je matten gaan heus niet rotten. Gewoon even buiten hangen als alles verholpen is.
De matten misschien niet maar het tapijt en dergelijke daar ben ik meer bang voor, en alles laten herstellen is goed en wel maar ik heb de wagen gekregen met een kras in en deze hebben ze enkel proberen weg te polieren, resultaat de kras is minder zichtbaar maar ik had wel een hele witte vlek in mijn zwarte lak :-s die heb ik uiteindelijk zelf met een product van meguiars kunnen weg krijgen maar er zit nog steeds een kras en de dealer vertikt het dus blijkbaar de voorbumper te laten herspuiten :-s (vandaag ben ik voor de 10 keer al terug naar de dealer gegaan voor problemen) dus hoe er al gezegd is, mijn vertrouwen in de dealer is volledig weg (ze nemen alles te licht op en maken het enkel maar erger soms) en ik wil geen nieuwe wagen maar toch dat ik verzekerd wordt dat als er gevolgen gaan zijn dat deze dan binnen de garantie vallen :-sFrank [Factory] schreef:En je matten gaan heus niet rotten. Gewoon even buiten hangen als alles verholpen is.
Als het goed is, zit er op je toetsenbord iets wat eruit ziet als dit: .
Kun je gebruiken aan het eind van een zin, om de leesbaarheid te verbeteren.
Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Punt_(teken)
Succes, je kunt het!
Kun je gebruiken aan het eind van een zin, om de leesbaarheid te verbeteren.
Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Punt_(teken)
Succes, je kunt het!
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Beste is gewoon contact op te nemen met klanten relaties. Daar krijg je als klant meestal meer voor elkaar dan bij de dealer.
Je hoort een nieuwe auto altijd netjes afgeleverd te krijgen zonder krassen.
Je hoort een nieuwe auto altijd netjes afgeleverd te krijgen zonder krassen.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Begrijp maar al te best wat je bedoelt. Ik ben zelf ook op zen minst tevreden over de afwerkingskwaliteit.
Het is nog niet zo erg zoals bij jou, maar ongehoord voor een nieuwe wagen.
Voor mij geen renault meer...
Het is nog niet zo erg zoals bij jou, maar ongehoord voor een nieuwe wagen.
Voor mij geen renault meer...
- Contacteer:
@ R27, je reactie slaat ook even helemaal nergens op.
Volgende keer als je iets niet bevalt dit graag even via een mod doen en niet zelf voor mod spelen aub.
Zijn bericht is goed te lezen!

Volgende keer als je iets niet bevalt dit graag even via een mod doen en niet zelf voor mod spelen aub.
Zijn bericht is goed te lezen!
Groet, Age
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Blijkbaar is de afwerking tegenwoordig dan minder? Ik heb met mijn Clio 3's nooit dit soort problemen gehad.
Ik ken meerdere mensen, waaronder mijn oom, die een clio 3 heeft en die er geen enkel probleem mee heeft.Frank [Factory] schreef:Blijkbaar is de afwerking tegenwoordig dan minder? Ik heb met mijn Clio 3's nooit dit soort problemen gehad.
Ik zal zien hoe mijn wagen eruit ziet eens hij terug is van de dealer en als het dan nog niet goed is zien we wel wat we kunnen doen zeker :-s
In ieder geval bedankt voor alle reacties ;-)
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Als het dan nog niet goed gaat zou ik iets externs inschakelen. Je hebt recht op een goede auto.
De dealer waar de auto vandaan komt gewoon de kans geven alles te herstellen. Daarbij kan je aangeven dat je er ook zeker van wilt zijn dat er geen gevolgschade overblijft dan wel ontstaat naar aanleiding van de problemen die je nu hebt, bijvoorbeeld de mogelijke schimmelvorming door vocht onder het tapijt. Laat het allemaal noteren en zorg dat je dat er een kopie van hebt. Dat zal meer voor je eigen gemoedsrust zijn dan echt nodig, want bij Renault gaat elke reparatie aan een auto in de computer.
Wordt een reparatie niet naar wens uitgevoerd, dan is het tijd om te gaan klagen bij de dealer en/of bij Renault zelf via de klantenservice aan de bel te rekken.
Wordt een reparatie niet naar wens uitgevoerd, dan is het tijd om te gaan klagen bij de dealer en/of bij Renault zelf via de klantenservice aan de bel te rekken.
Slordig hoor, als je een nieuwe auto krijgt met krassen, ik had hem niet eens geaccepteerd bij de aflevering, neem aan dat je het gelijk zag?
Ik heb zelf ook een Clio GT, is nu dik een jaar oud en nooit iets te klagen over gehad, heerlijke auto!
Maar nu keek ik op de http://www.renault.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en zag dat de GT uit het Gamma genomen is, misschien dat er meer mensen met klachten waren?
Hoop voor je dat de dealer de klachten snel en kosteloos verhelpt, wat mij niet meer als normaal lijkt!
Ik heb zelf ook een Clio GT, is nu dik een jaar oud en nooit iets te klagen over gehad, heerlijke auto!
Maar nu keek ik op de http://www.renault.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en zag dat de GT uit het Gamma genomen is, misschien dat er meer mensen met klachten waren?
Hoop voor je dat de dealer de klachten snel en kosteloos verhelpt, wat mij niet meer als normaal lijkt!
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
De GT uitvoering was idd tijdelijk
Nu is er een gordi? uitvoering voor in de plaats gekomen met de zelfde opties en ook motor
Nu is er een gordi? uitvoering voor in de plaats gekomen met de zelfde opties en ook motor

Groeten, Vincent.
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
hij is nu te vinden onder de renault sport edities.Vinnie_86 schreef:De GT uitvoering was idd tijdelijk
GT is de nieuwe "RS Light"
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Metal under tension beggin' you to touch and go !