Koplamp Defect

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
JNK

Koplamp Defect

Bericht door JNK »

Hallo mensen,

Ik ben nieuw op dit forum.. Wilde me al wel voorstellen, maar heb er nog geen tijd voor gehad.
Heb helaas ook nog geen foto's kunnen maken van mijn nieuwe Clio II ph II RS (2001).
Mijn clio staat bij een garage voor het vervangen van een distributieriem.. (duur grapje)

Voorstel rondje houden jullie tegoed ;)

Ik heb vorige week mijn gele stadslicht vervangen voor led lampjes.. Nu kwam ik er achter
dat bij mijn rechter koplamp het binnenwerk los zat. (spiegel etc.)
Is dit te verhelpen? En stel dat ik een nieuwe koplamp moet kopen, weet iemand waar?
Mijn koplampen zijn nl. een beetje slecht.. Zit de veel besproken aanslag op.

Als ik nieuwe koop, koop ik er gelijk 2. Mja, waar?? Iemand een tip?

Grtz Joey
JNK

Re: Koplamp Defect

Bericht door JNK »

Nvm! Ik heb al wat gevonden.. Winparts.nl €60,- nieuw en ik volgens mij origineel Renault.

:thanks: Anyway
DexterXL

Bericht door DexterXL »

Als het Valeo is, dan is het nagenoeg (als het al niet exact) identiek als fabrieks-af.
mischien handig om er gelijk 2 te vervangen, ivm eventueele kleurverschil en lichtopbrengst.
toniperoni

Bericht door toniperoni »

zijn de lampen van win parts bevallen ?

en nog een zij vraag, kan men verweerde lampen polijsten ? iemand wel is geprobeerd ?

ik wil mijn (verweerde) lampen clio 2 phase1 vervangen met die phase 2 lampen. gaat dat nou wel of niet ? tot nu toe lees ik verschillende dingen...
stefan_

Bericht door stefan_ »

JE bedoelt van de normale koplampen naar de lens koplampen? Dat kan wel, moet je alleen de goede stekkers erbij zoeken en de bedrading iets aanpassen. Hoef je geen genie voor te zijn :wink: Als het goed is staat het wel ergens op het forum beschreven.
toniperoni

Bericht door toniperoni »

ja ? ok mooi, ik heb inderdaad van die lampen met 1 hele grote spiegel er in...staat net een beetje duf in mijn ogen. Een Clio hoort een hip klein bakkie te zijn. vandaar de wens om het dan maar gelijk om te bouwen.

top, ik ga het doen! thanks voor de info.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”