iemand ervaring met deze bumper monteren ??

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
Alexio89

iemand ervaring met deze bumper monteren ??

Bericht door Alexio89 »

Hallo heeft er iemand deze voorbumper op zijn clio 2 ph1 zitten zoja hoe heb jij hem gemonteerd want bij mij kan ik hemniet monteren op de originele gaten tussen je koplampen zegmaar . http://www.fullcartuning.nl/4718/Blast- ... 98-01.html kan iemand mij helpen ??

sorry heb heb hem in verkeerde topic gezet mijn fout kan een mod hem verplaatsen voor mij aub Alvast Bedankt
sj0ertum
Oud-beheerder

Re: iemand ervaring met deze bumper monteren ??

Bericht door sj0ertum »

De pasvorm van die bumpers is altijd ruk....Misschien moet je zelf nog wat kleinigheidjes aanpassen
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
neonic
forum member
Contacteer:

Bericht door neonic »

Wat ik uit eigen (weinig) ervaring weet is dat de bumpers vaakwel passen, al is het dan 'een soort van' ....
en dat er zover ik weet nooit ophang dingen op/aan zitten.
Ben tijd terug regelmatig naar shows geweest zoals bv 100% tuning en int. tuning salon en heb daar hoop bumpers gezien bij kraampies maar .... zat volgens mij weinig tot geen ophanging op.

Ben zelf aan het klooien met ophanging van oude bumpers enzo, misschien dat het voor jou ook een optie is ? (als er geen op zitten)
Jerox
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Jerox »

vaak is het ongeveer wel redelijk goed met de bumpers maar missen ze bepaalde afstandhouders
nu kun je een lange schroef pakken en hem vastzetten maar dan gaat die scheuren op de kop.

dus zul je een oude bumper van de sloop moeten halen of je eigen gebruiken en daar de afstandhouders/ophangbeugels af zagen en dan met poly op je nieuwe bumper maken.

groetjes
JelteRSi

Bericht door JelteRSi »

''Perfecte pasvorm garantie'' Niet goed , Geld terug! Over het algemeen moet het wel passen..
neonic
forum member
Contacteer:

Bericht door neonic »

Vaak 'past' het ook wel. Die bumpers die ik heb passen ook best.
Alleen de ophanging is gewoon ruk.
Heb voor me achterbumper een achterbumper van de sloop gehaald en beetje verzaagd zodat ie erin past. Zo behoud ik zegmaar de orginele ophanging.
Bij me voorbumper heb ik stukken uit een andere voorbumper gezaagd en die er in geschroefd/gekit.

Heb dan een Clio 1, dus weet niet hoe het bij jou zit. Misschien zou je eens kunnen kijken voor een bumper voor weinig die je dan kan gebruiken/misbruiken voor de ophanging.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Exterieur (vraag & antwoord)”