Hoi allemaal,
Sinds het weekend in het bezit van een Clio 4 uit 2013. Hier is het Medianav systeem in geïnstalleerd met versie 7.0.5MD. Deze versie stond er al op toen ik de auto kocht.
Het geluid was in eerste instantie prima, tot ik bij het updaten van de kaarten een reset heb uitgevoerd. Hierdoor is loudness duidelijk uitgeschakeld, maar in het audiomenu van de instellingen staat helemaal geen optie voor Loudness. Alleen Balans/Fade met Bas, Mid, Treble en een menu met allerlei afzonderlijke volumes.
Is er een mogelijkheid deze optie wel te krijgen? In de handleiding staat hij er gewoon tussen.
Ik had al door dat deze versie een gehackte variant is van een nieuwer systeem en je ook in WinCE kan komen, is daar wellicht iets aan te passen om Loudness weer aan te zetten?
Mvg,
Eduard
Medianav laat geen Loudness zien
-
- beginner
- Contacteer:
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Medianav laat geen Loudness zien
Ondertussen heb ik kunnen downgraden naar 4.0.6 en is Loudness terug! Werkt goed. Alleen hapert nu de bluetooth...
Naar 4.1 kan ik niet updaten; de toolbox werkt niet de vingerafdruk van de MN1? Heel jammer. Heb hierna van een andere site weer 7.0.5MD gedownload, in de video zag ik duidelijk loudness staan na hun update. Maar hier helaas niet; de setting verdwijnt gewoon compleet. Ik geef denk ik op en blijf op 4.0.6 en gebruik wel een kabeltje.
Naar 4.1 kan ik niet updaten; de toolbox werkt niet de vingerafdruk van de MN1? Heel jammer. Heb hierna van een andere site weer 7.0.5MD gedownload, in de video zag ik duidelijk loudness staan na hun update. Maar hier helaas niet; de setting verdwijnt gewoon compleet. Ik geef denk ik op en blijf op 4.0.6 en gebruik wel een kabeltje.
Re: Medianav laat geen Loudness zien
Het zal mogelijk weer aangezet kunnen worden via micom menu of ddt tools.
-------
Clio IV 1.6 RS station '13('14 donor)
Clio IV 1.5 Dci hatchback '13 388.000km
Clio IV 1.6 RS station '13('14 donor)
Clio IV 1.5 Dci hatchback '13 388.000km