Het heeft even een tijdje geduurd, maar ik ben nu ook een paar weken een trotse bezitter van een medianav evolution 2

Echter heb ik wel een probleem tijdens het bellen. Wanneer de telefoon (Samsung S21) verbonden is via de USB kabel of alleen via de bluetooth dan krijg ik geen geluid uit mijn speakers van mijn auto. Als ik dan met iemand wil bellen moet ik het doen door middel van de luidspreker stand op de mobiel zelf, wat niet ideaal is en ook niet echt de bedoeling is. Het lijkt alsof er tijdens het bellen geen geluid door wordt gegeven naar de radio of de radio doet er niks mee.
Wanneer ik alleen met een bluetooth verbinden met de radio ben verbonden kan ik wel muziek afspelen op de radio, maar wanneer ik gebeld word is het zelfde probleem weer.
De radio zelf heeft alle updates al gehad en mijn telefoon ook. Dit heb ik al geprobeerd:
- Mijn telefoon verwijderen van de radio
- Radio al een keer gereset
Volgens mij ben ik niet de enigste met dit probleem, alleen heb ik nog niet echt een oplossing kunnen vinden. Heeft iemand misschien de gouden tip voor me?