Wiellager kapot clio '13
-
- beginner
- Contacteer:
Wiellager kapot clio '13
Opgelost.
Laatst gewijzigd door Cliorijder op 06 jan 2017 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wiellager kapot clio '13
Valt buiten de garantie maar het mag niet zijn dat een lager zo snel kapot gaat. Je kan een beroep doen op coulance. Jouw dealer zal dat met Renault Nederland moeten overleggen maar misschien hoef je dan niet het volledig bedrag voor reparatie te betalen.
Bij mij zijn ook al beide wiellagers achteraan vervangen. Weliswaar na iets meer km ( uit het hoofd was dat ongeveer 150 .000 en 180.000) maar ook buiten de garantie. Is niet zo duur. Vind wel dat je na zo'n lage km-stand op coulance mag rekenen. Was het een nieuwe wagen of tweedehands?
-
- beginner
- Contacteer:
Het is een 2e hands, maar goed dan is het nog erg snel voor een lager. Heb de dealer gebeld maar deze hadden dus aanstaande vrijdag een plekje om te repareren, tenminste, eerst onderzoeken en dan pas repareren. Dit duurde mij te lang daar mijn vrouw de auto nodig heeft.
Hier op het dorp naar de garage gereden en deze is gisteren gerepareerd voor 160euro.
Coulance of niet, ik ga daar echt niet op wachten. Als ik her en der lees komen ze toch haast niet over de brug.
Ik denk dat ik gewoon pech had met dit lager, stoeprand is echt wel het laatste waar ik tegenaan zit.
Hier op het dorp naar de garage gereden en deze is gisteren gerepareerd voor 160euro.
Coulance of niet, ik ga daar echt niet op wachten. Als ik her en der lees komen ze toch haast niet over de brug.
Ik denk dat ik gewoon pech had met dit lager, stoeprand is echt wel het laatste waar ik tegenaan zit.