medianav systeem vraagt 4 cijferig validatiesleutel

Plaats hier alles wat met MediaNav te maken heeft
Plaats reactie
denclio

medianav systeem vraagt 4 cijferig validatiesleutel

Bericht door denclio »

Beste
Na mijn batterij probleem kan ik mijn medianav systeem niet gebruiken, vraagt 4 cijferig validatiesleutel, kan iemand mij hierover helpen (ik kan geen validatiesleutel code vinden) Nu kan ik enkel van mijn sticker (rechts passagier zijde achter) het volgende geven VF17 R040 H50625465 e2*2001/116*0327 KHM4 R063568 EA2 SAN913 SAN513 TED69 DRAP09 HARM01 TLALLE SCGS SUPV Kan iemand mij helpen aub
Midri
Beheerteam
Contacteer:

Re: Navigatiesysteem Clio inferieur?

Bericht door Midri »

Kijk eens op de factuur van je wagen daar vindt je deze normaal gezien op.
Andere optie is om Medianav toestel eruit te halen en de serienummer achteraan hier te plaatsen (laatste 4 van die serienummer, bv: A0123).
Laatste optie is om naar de dealer te bellen, die kunnen het zo telefonisch vaak doorgeven (zover ik weet hebben alleen dealers toegang tot de codes via de VIN nummer die je hebt gepost).
Met vriendelijke groet, Tommy

Afbeelding
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: medianav systeem vraagt 4 cijferig validatiesleutel

Bericht door goos »

Dit topic stond in een ander topic met een ander onderwerp. Ik heb er daarom een 2e van gemaakt.
Ik neem aan dat je probleem inmiddels al wel is opgelost. Wat was de oplossing? Als je die hier plaatst hebben anderen met hetzelfde probleem ook gelijk een oplossing.
Groet,
Martijn

Afbeelding
rsnhakan
beginner
Contacteer:

Bericht door rsnhakan »

Na het updaten van mijn MediaNav systeem had ik hetzelfde: "voer 4 cijferig validatiesleutel in". Ik ben even naar de dealer gereden en die had de code via het VIN nummer binnen een minuut gevonden.
Menaco
beginner
Contacteer:

Bericht door Menaco »

Hey, je kunt de code hier genereren (is een encryptie van de code bovenop je toestel):
https://.........
Laatst gewijzigd door Arjan op 23 jun 2016 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Toch wel fijn dat zoiets on-line te vinden is, maakt het autokrakers weer wat makkelijker gestolen radio's te verkopen. :thumbsdown:

Dat is ook precies de reden dat we dit soort zaken hier niet promoten :naughty:

Radiocode is gewoon via de dealer te verkrijgen. Als service wordt die vaak ook nog even gratis ingevoerd.
Plaats reactie

Terug naar “MediaNav”