Hallo mensen,
Heeft er iemand tips voor het verwijderen van de bekleding van de voordeuren? Ik heb sinds het weer lekker warmer weer wordt een ratel in het rechter voorportier met een beetje bass (en als ik over een hobbeltje of ruwe weg rijd) en dat stoort me mateloos.
Ik heb op het forum wat foto's gezien van de binnenkant van de portieren en de achterkant van de bekleding en als ik de rammel goed heb weten te lokaliseren dan is het een van de kunststof clips waar de deur mee vast zit die volgens mij een beetje los zit.
Uiteraard wil ik voorzichtig te werk gaan om niets kapot te trekken en als ik het goed heb dan is dit de werkmethode:
Alle schroefjes los maken (ook onder de kapjes) en dan het portier gewoon hard naar je toe trekken.
Alvast bedankt voor de info!
Bekleding rechter voordeur verwijderen
- s_jansen66
- forum starter
- Contacteer:
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Re: Bekleding rechter voordeur verwijderen
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

- s_jansen66
- forum starter
- Contacteer:
Re: Bekleding rechter voordeur verwijderen
Ah bedankt! Verder kijken dan je neus lang is Simon!
Is best zelf te doen. Alleen het terug plaatsen is even tricky.
Geen wonder trouwens dat er iets ratelt en de laatste beunhaas die hem heeft open gemaakt is ruim in de weer geweest met een soort zwarte kauwgom en er missen 3 bevestigingsclips. Aangezien ik die niet heb moet ik toch maar even bij de garage langs.
Is best zelf te doen. Alleen het terug plaatsen is even tricky.
Geen wonder trouwens dat er iets ratelt en de laatste beunhaas die hem heeft open gemaakt is ruim in de weer geweest met een soort zwarte kauwgom en er missen 3 bevestigingsclips. Aangezien ik die niet heb moet ik toch maar even bij de garage langs.