kabelboom renault clio.

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
jdijkstraatje

kabelboom renault clio.

Bericht door jdijkstraatje »

hallo,
ik ben johan.
Ik heb vandaag mijn kabelboom vervangen van mijn renault clio omdat, hij kapot was.
De auto reed dus ook niet meer.
Na 4 maanden heb ik dus een kabelboom kunnen vinden dus vandaag was de grote dag.
Nu zit de kabelboom er in maar nou start mijn auto nog steeds niet.
Ik heb de kabel van de computer naar de motor vervangt.
Moet ik nog wat doen voordat hij weer kan rijden of is er nu nog wat aan de hand?
de accu was leeg maar toen die niet wou starten heb ik de accu opgeladen met een andere auto die een grotere accu als mij had.
Wanneer ik hem wil starten wil die de ene keer wel op contact en de andere keer niet. heeft dat met mijn sleutel te maken?
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: kabelboom renault clio.

Bericht door Arjan »

Hoe lang heb je de andere accu er aan gehad om op te laden? Het kan wel een kwartier tot 30 minuten duren voordat starten lukt wanneer de accu goed leeg is geweest.
jdijkstraatje

denk een kwartier. en dan ook nog geprobeerd te starten en radio aan met subwoofer
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Probeer de accu met een acculader op te laden of laat de hulpauto een tijdje stationair draaien bij het opladen. Wanneer je dan gaat starten de hulpauto ca 2500 toeren laten draaien. Dan zou het moeten lukken :thumbsup:
jdijkstraatje

zal het proberen.
jdijkstraatje

accu was vol hij doet nog steeds niks.. ben weer ten einde raad hij staat weer bij de garage..
jdijkstraatje

Iemand?
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”