Iso versterker plaatsen op Rlink

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Meijs

Iso versterker plaatsen op Rlink

Bericht door Meijs »

Goede middag!

Ik heb even een vraag. Ik heb een Ground Zero ISO versterker liggen die in de Clio 4 moet komen. Nu heb ik het Rlink systeem uitgebouwd maar ik kan geen connectoren vinden buiten de gene die achter in het scherm (de Rlink) zit.

Nu heb ik al een ISO to ISO verloop adapter gekocht die hier voor geschikt moet zijn. Zie ik een stekker over het hoofd? of heb ik gewoon de verkeerde adapter mee gekregen?

Dit is de adapter waar het om gaat:
Afbeelding

ik zie alleen de platte zwarte stekker maar (meest links):
Afbeelding

Wie kan mij op weg helpen?

Alvast bedankt!
MrMyagii

Re: Iso versterker plaatsen op Rlink

Bericht door MrMyagii »

die kabel die jij hebt is om een andere radio aan te sluiten, ik neem aan dat je op zoek bent naar de 2 signaalkabels die in je versterker moeten? Als dat het geval is heb je een hi-lo converter nodig.

*edit net even gegoogled wat zo`n iso versterker is. Volgens mij heb je inderdaad die kabel nodig die jij nu hebt, alleen dan ook dezelfde variant die weer terug van de versterker komt en weer je radio ingaat. Dus originele stekker -> adapter -> versterker -> adapter -> R link
Bas1975
forum member
Contacteer:

Re: Iso versterker plaatsen op Rlink

Bericht door Bas1975 »

Hoi, je hebt alleen het R-Link display in je handen..... de 'head unit' zit achter / boven handschoenenkastje, verticaal in het dashboard. (rechthoekig metalen doosje ter grootte van 1-din autoradio)
Zie http://www.forum-clio.com/index.php/topic,30285.0.html
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”