Hoi allemaal,
M'n eerste post hier op dit forum. Misschien weten jullie een oplossing:
Ik had nog geen problemen gehad met Rlink, tot afgelopen weekend.
Van de éne op de andere dag werkt de kaartweergave niet meer op het grote scherm. Alleen in het startscherm zie je de kaart, en zodra je daar op drukt, krijg je normaal gesproken de grote kaart in beeld.
Nu werkt dit dus niet meer, en zie je alleen de Rlink achtergrond (donkerrood in mijn geval), en midden onderin de audiobron.
De nieuwe update heb ik eind februari geïnstalleerd, en de backup hiervan opnieuw teruggezet, maar dan nog werkt het niet.
Heeft iemand een idee, of wordt het een bezoekje aan de dealer?
Groet, Anco
Grote kaartweergave Rlink werkt niet meer
Re: Grote kaartweergave Rlink werkt niet meer
Zoals je waarschijnlijk weet kun je in R-link verschillende startschermen instellen. Ik zou eens een ander startscherm (dus met andere opties) instellen, waardoor mogelijk het TomTom deel wat verschuift en dan eens proberen of hij dan wel reageert op drukken/tikken op het scherm.
Ik neem aan dat het scherm wel reageert als je op andere plekken drukt/tikt? Bijv. op "menu" of "pijltje naar links"?
Ik neem aan dat het scherm wel reageert als je op andere plekken drukt/tikt? Bijv. op "menu" of "pijltje naar links"?
Hoi Marius,
Bedankt voor je reactie.
Het gaat hem niet zozeer om de locatie waar ik op het scherm druk. Het scherm zelf werkt namelijk prima.
Als ik op de kaart druk op het startscherm, dan springt het scherm ook over op grote kaartweergave. Ik zie dan alleen geen kaart.
Bedankt voor je reactie.
Het gaat hem niet zozeer om de locatie waar ik op het scherm druk. Het scherm zelf werkt namelijk prima.
Als ik op de kaart druk op het startscherm, dan springt het scherm ook over op grote kaartweergave. Ik zie dan alleen geen kaart.
Hm, dat is vreemd. Vrees dat dit een gevalletje "terug naar de dealer" wordt...
Zojuist toch nog maar eens een fabrieksreset gedaan, en zowaar, het werkt nu ineens wel weer...
- hybride
- forum starter
- Contacteer:
Ah, je hebt het laatste redmiddel gebruikt zie ik?
Ik heb een bluetooth probleem gehad wat ook is opgelost door een factory reset. Als dat niet meer helpt dan zul je echt naar de dealer moeten vrees ik.
Ik heb een bluetooth probleem gehad wat ook is opgelost door een factory reset. Als dat niet meer helpt dan zul je echt naar de dealer moeten vrees ik.
Renault Clio IV Dynamique Cassiopeia 90 dCI met RLink