Touchscreen werkt niet meer (en andere issues)

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
dePHacto
beginner
Contacteer:

Touchscreen werkt niet meer (en andere issues)

Bericht door dePHacto »

Hallo,

Hartstikke nieuw op dit forum, en ook als Clio-bezitter. Ik heb een Clio Estate uit januari '18, TCe90 Bose. Ik heb al vaker last gehad van een niet werkende USB poort (uit het niets uitschakelend, en zichzelf daarna weer inschakelend), maar ik wil wel AndroidAuto gebruiken. Dus heb ik een AA Wireless adapter aangeschaft. Die werkte een tijdje goed, slechts af en toe hapert de Bluetooth, afwisselend met meldingen dat de USB niet is gevonden. Maar een tijdje geleden hield opeens mijn Touchscreen er ook mee op. Naar de garage geweest, en die hebben hem gereset, maar een week of twee later, weer hetzelfde probleem.

Ik heb het op dit forum niet kunnen vinden, maar is dit een vaker voorkomend issue? Ik wil gewoon Android Auto (wireless) kunnen gebruiken, zonder allerlei fouten :sad:. Is dat teveel gevraagd en moet ik dat niet willen, of weet één van jullie wellicht wat het probleem is. Bij de garage gaan ze hem weer resetten, want de eerstvolgende optie is het vervangen van de unit (600,- zonder montagekosten), en dat lijkt me niet direct de beste oplossing.

Hoor graag! :thanks:

Pascal
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”