Aankoop Renault Clio II
Aankoop Renault Clio II
Beste forumleden,
Hopelijk kunnen jullie me helpen met de aankoop van een Renault Clio II!
Ik ben op zoek naar eentje, maar wat is nu wijsheid
1.2/1.4/1.6 ik weet het allemaal niet, ik heb er eentje gevonden, deze: http://link.marktplaats.nl/500923251" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar waar moet ik nog meer naar kijken, ik wil graag een auto met KM stand onder de 150.000, uit principe!
Gegroet,
Ralf
Hopelijk kunnen jullie me helpen met de aankoop van een Renault Clio II!
Ik ben op zoek naar eentje, maar wat is nu wijsheid
1.2/1.4/1.6 ik weet het allemaal niet, ik heb er eentje gevonden, deze: http://link.marktplaats.nl/500923251" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar waar moet ik nog meer naar kijken, ik wil graag een auto met KM stand onder de 150.000, uit principe!
Gegroet,
Ralf
Re: Aankoop Renault Clio II
Controle puntjes bij de Clio II
- Veren V+A
- Stabilisator stangetjes
- Aangezien het een fase 1 nog is de Infrarood sleutels deze gaan nog al geregeld kapot.
- Wang van de bestuurders stoel niet ingezakt.
- Motorsteunen.
- Distributie gegevens ( moet om de 5 jaar of 120.000) let ook op of de waterpomp vervangen is gaan nog wel is lek.
En gewoon de algehele staat.
Persoonlijk zou ik op zijn minst voor een 1.6 / 2.0 gaan.
- Veren V+A
- Stabilisator stangetjes
- Aangezien het een fase 1 nog is de Infrarood sleutels deze gaan nog al geregeld kapot.
- Wang van de bestuurders stoel niet ingezakt.
- Motorsteunen.
- Distributie gegevens ( moet om de 5 jaar of 120.000) let ook op of de waterpomp vervangen is gaan nog wel is lek.
En gewoon de algehele staat.
Persoonlijk zou ik op zijn minst voor een 1.6 / 2.0 gaan.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
1.2 16V'tjes zijn leuke auto's, leuke motoren, maar het is "maar" 75PK...
als je het leuk wil houden en niet overdoen, ga dan voor een 1.4 16V. Deze zijn de ideale mix van sportiviteit en toch economisch rijden.
wil je meer dan zeker zoals Nelis aangaf richting de 1.6, misschien 2 liter gaan.
als je het leuk wil houden en niet overdoen, ga dan voor een 1.4 16V. Deze zijn de ideale mix van sportiviteit en toch economisch rijden.
wil je meer dan zeker zoals Nelis aangaf richting de 1.6, misschien 2 liter gaan.
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Wat heb je er voor over?
Mijne is ook te koop
1.2 16v uit 2003
Mijne is ook te koop

1.2 16v uit 2003
Ik heb bovenstaande Renault Clio gekocht!
Zag er prima uit, had een vriend meegenomen die monteur is en zag er allemaal goed uit. Had een paar gebruikerspunten in de lak zitten, maarja 10 jaar oud.
Wordt afgeleverd met 4 nieuwe banden en nieuwe distributieriem. Koppeling was pas vervangen en versnellingsbak gereviseerd!
Reed ook erg lekker, vrijdag staat die klaar voor me en dan kan ik hem ophalen!
Zag er prima uit, had een vriend meegenomen die monteur is en zag er allemaal goed uit. Had een paar gebruikerspunten in de lak zitten, maarja 10 jaar oud.
Wordt afgeleverd met 4 nieuwe banden en nieuwe distributieriem. Koppeling was pas vervangen en versnellingsbak gereviseerd!
Reed ook erg lekker, vrijdag staat die klaar voor me en dan kan ik hem ophalen!

Even vraagje, er zit geen reserve sleutel bij.. Waar kan ik deze makkelijk verkrijgen? Iemand enig idee? Gewoon bij sleutelmaker die dat inleest?
Vorige eigenaar heeft die nooit kunnen vinden en dus ook afgeleverd bij die handelaar met 1 sleutel.ArjanRS schreef:Hmm, zou ik niet weten.. Zou me iig wel afvragen waar die reservesleutel is..
Zijn er dingen aan zo'n auto waarvan jullie zeggen:
Dit moet je gelijk doen als je je auto op de stoep hebt staan?
Haha foto's maken gaat zeker gebeuren..speklap schreef:fotos maken
Heb even 2 vraagjes:
Hoe kan ik neon (of led) onder bestuurder en passagiers stoel bevestigen/aansluiten
Ik ga er hoedeplank speakers in maken en voor 2 stuks.. Is het noodzakelijk kom naast een versterker ook een subwoofer te plaatsen?
Had in me vorige auto beiden, maar dat wil ik niet meer.. Wil eigenlijk alleen versterker erin hebben, zeg maar in een bak!
Dit bedoel ik

Van buiten ook 

Auto 7 uur in bezit en rijdt er een megool mijn spiegelkap eraf
Nu is de vraag als ik nu een spiegelkap ga halen (winparts.nl) moet ik dan rechts/links voor pakken.. Hij is eraf bij de bestuurderskant.
Van welke kant bekijken ze het? Als je voor de auto staat (rechts dus) of als je in de auto zit (links)

Nu is de vraag als ik nu een spiegelkap ga halen (winparts.nl) moet ik dan rechts/links voor pakken.. Hij is eraf bij de bestuurderskant.
Van welke kant bekijken ze het? Als je voor de auto staat (rechts dus) of als je in de auto zit (links)
hoi hoe plaats je die fotos mij lukt het niet en veel geluk met je clio
Links is bestuurderskant
Rechts is bijrijderskant!
Rechts is bijrijderskant!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©