klmklmklmklm schreef:Normaal mag de drie pitter geen probleem zijn reeds gelezen op dit forum.Persoonlijk rij ik toch liever met de diesel versie.Veel plezier ermee.
Tja diesel vind ik persoonlijk ook altijd iets prettiger, maar dat is voor ons geen optie. We mogen blij zijn als wij aan 10.000 km per jaar komen, maar meestal is dat minder. De meeste kilometers die wij in een jaar maken zijn de vakantiekilometers

. Tijdens een proefrit vorig jaar, waren wij er al heel snel uit dat wij geen Clio meer wilden, want het ding was niet veel sneller dan een brommobiel. Later las ik dat er een eco-knop in de auto zat die er voor zorgt dat het vermogen zo'n beetje teruggebracht wordt naar plm 65pk. Met die kennis besloten wij dat we nog een keer in de Clio zouden rijden maar nu met de eco-knop uit. En ja dat was een heel behoorlijk verschil. Ik had niet het idee dat de auto veel langzamer was dan onze huidige Clio. Wel zijn de schakelmomenten heel anders en maakt de motor ook een iets ander geluid. Het zal misschien een beetje wennen zijn, maar voor je het weet, ben je de auto gewend en weet je niet beter.