Verlichting schakelaar defect

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Ping

Re: Verlichting schakelaar defect

Bericht door Ping »

Ik had laatst ook een probleem met waarschijnlijk de schakelaar. Ik heb xenon ingebouwd dus durf eigenlijk niet te zeggen of het wel aan de schakelaar lag.
Het probleem bij mij was dat ik de richtingwijzer aan deed en vlak na het automatisch terugslaan van de hendel viel het licht uit. Hierna even terug naar stadslicht en daarna weer de schakelaar naar dimlicht gedaan en toen werkte het weer. Ik wacht toch nog even af met teruggaan naar de dealer totdat het weer gebeurd want ze gaan uiteraard zeuren over de xenon verlichting denk ik.
e-one
beginner
Contacteer:

Bericht door e-one »

Ik had laatst iets soortgelijks. Bij het gebruiken van mijn richtingaanwijzer ging plotseling de dimverlichting uit. Het leek net alsof de draaischakelaar te ver was doorgedraaid, hoewel dat niet zou moeten kunnen. Toen ik de schakelaar even naar stadslicht/parkeerlicht zette en daarna weer op dimlicht deed hij het weer. Kan overigens bij mij niks te maken hebben met xenon, want dat heb ik niet ;)
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

DaniWes is die nog steeds kapot?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

DaniWes schreef:Parkeerlicht wilde nog wel aan met wat prutsen, maar het normale licht echt niet.
Wist niet dat het er op zit en zo ja op alle modellen, want ik had het wel geprobeerd richting aanwijzer links of recht en motor uitzetten maar kreeg het niet voor elkaar.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”