CHAT: Levertijd Renault Clio 4

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

Re: CHAT: Levertijd Renault Clio 4

Bericht door Surreallistic »

Stond de jouwe niet toevallig al bij een andere dealer dan? Dat is wel erg snel!
MrMyagii

Bericht door MrMyagii »

Lijkt me niet, ik heb ook gewoon via myrenault zo'n code gehad waarmee ik productie kon volgen. Ik hoop dat het geen bouwpakket is en dat hij wel compleet geleverd wordt haha
Bartje54321

Bericht door Bartje54321 »

Misschien het verkeerde onderwerp voor hier, maar ik zou heel graag alsnog de 17inch velgen onder mijn bestelde 1.5dci estate dynamique willen, maar deze optie is er voor de diesel uitvoering niet. Bij de benzine uitvoering kun je 16inch voor n paar honderd euro upgraden naar 17inch.. Bij de diesel moet je de 17inch er als extra set los bij bestellen voor ruim over de 1000,- euro. Iemand enig idee of hier inmiddels een oplossing of alternatief voor is?
cliotje

Bericht door cliotje »

Ik heb ook een clio besteld. Een dynamique dCi om precies te zijn met R-Link. Dealer gaf aan dat de auto in week 30 (half juli) geleverd zou worden. Iemand ervaring dat de auto eerder is geleverd dan dat de dealer aangaf? Cant wait :D
MrMyagii

Bericht door MrMyagii »

Ja ik dus, verwachte levertijd was eind mei en ik kan m donderdag ophalen
epicje
forum starter
Contacteer:

Bericht door epicje »

Ik heb op 29 april een witte Clio Estate dCi DL Night & Day besteld, verwachte levertijd is eind augustus.

Nog ff geduld dus :)
JdR
beginner
Contacteer:

Bericht door JdR »

JdR schreef:Eindelijk, 11 februari besteld:

PRODUCTIE AFGEROND
UW BESTELDE RENAULT IS GEPRODUCEERD. Alle noodzakelijke controles zijn uitgevoerd. De auto staat klaar voor transport naar Nederland, dat binnenkort zal plaatsvinden.

Weet iemand hoe lang het nu nog duurt ongeveer? 1 maand?
Pffff....een dikke maand verder en staat nog steeds klaar voor transport. Was dat bij jullie ook zo?
Wazige!
forum starter
Contacteer:

Bericht door Wazige! »

Die van mij, ook besteld op 11-02, staat nog steeds te wachten op productie... :thumbsdown:
Vanuit de dealer zelf hoor ik niets, moet de verkoper altijd zelf mailen.. en blijkt dat volgens hen de status nog steeds is ongewijzigd, verwacht eind mei, begin juni...

Of mijn dealer lult uit zijn nek.. of My Renault werkt voor geen meter..
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

Bij bestelling is mij verteld dat My Renault spielerei is. Alleen je dealer kan exact de status achterhalen.

Wij hebben op 25-3 besteld, status ongewijzigd in My Renault. Ook de dealer kon nog geen nieuws vertellen, ben persoonlijk langs geweest. Verwachte aflevering aan ons is begin juli.
Dennis4444
beginner
Contacteer:

Bericht door Dennis4444 »

Bij mij werkte MyRenault wel prima. De status was netjes zoals deze ook daadwerkelijk (ongeveer) was. Besteld 10 februari. Productie gereed 3 april. Vorige week was transport afgerond. Kreeg vandaag een telefoontje van de dealer. Aanstaande zaterdag kunnen we onze Clio Estate Dynamique met R-link e.d. op gaan halen. Blij......
MrMyagii

Bericht door MrMyagii »

Klinkt alsof de onze een snelheidsrecord is geweest van Renault? 27maart besteld 8 mei ophalen. Bijna zover :D
JdR
beginner
Contacteer:

Bericht door JdR »

Dennis4444 schreef:Bij mij werkte MyRenault wel prima. De status was netjes zoals deze ook daadwerkelijk (ongeveer) was. Besteld 10 februari. Productie gereed 3 april. Vorige week was transport afgerond. Kreeg vandaag een telefoontje van de dealer. Aanstaande zaterdag kunnen we onze Clio Estate Dynamique met R-link e.d. op gaan halen. Blij......
Dan moet de mijne toch met dezelfde boot mee zijn gegaan en ook in Nederland zijn?
Ook de mijne is een Estate Dynamic met R-link.
Besteldatum 11 februari, productie gereed 4 april, allebei een dag later dan de jouwe.
Dennis4444
beginner
Contacteer:

Bericht door Dennis4444 »

dealer bellen dan zou ik zeggen....
yuribijt

Levertijd Renault Clio 4 estate

Bericht door yuribijt »

Heb mijn clio estate 18 januari 2014 besteld, deze zou half april bij de dealer aankomen maar het komt er maar niet van. :beady:
Blijkt het dat er een blokkade op mijn auto zit waardoor de levering langer gaat duren.... :furious3:
Heb net vernomen dat sinds gisteren de blokkade eraf is en dat de auto als het goed is nu onderweg is :party6:

Hopen dat deze estate er snel is! :worship:
Hvan
beginner
Contacteer:

Bericht door Hvan »

Surreallistic schreef:Bij bestelling is mij verteld dat My Renault spielerei is. Alleen je dealer kan exact de status achterhalen.

Wij hebben op 25-3 besteld, status ongewijzigd in My Renault. Ook de dealer kon nog geen nieuws vertellen, ben persoonlijk langs geweest. Verwachte aflevering aan ons is begin juli.
En ik heb sterk de indruk dat het ook uitmaakt of je de auto in Nederland of in Begie hebt besteld. Renault Belgie is duidelijk; je kan de status van je bestelde Renault alleen opvolgen via de dealer.
Ghostleader1NL

Bericht door Ghostleader1NL »

Net gebeld door de dealer, half juni kunnen wij onze estate ophalen.. Mooi vaderdag kado. 11 feb besteld alles erop en eraan, behalve panodak. In my renault staat die nog steeds gereed voor productie..

Beetje offtopic: Welke verzekering nemen jullie bij een nieuwe auto?
Surreallistic
forum starter
Contacteer:

All risk!
epicje
forum starter
Contacteer:

Bericht door epicje »

Idd All Risk!
JdR
beginner
Contacteer:

Bericht door JdR »

Eindelijk:

UW AUTO IS GEARRIVEERD IN NEDERLAND. Uw auto is aangekomen op het Renault distributieterrein in Nederland en staat op het punt getransporteerd te worden naar uw dealer. Deze zal contact met u opnemen, wanneer uw Renault volledig klaar is voor aflevering.

Nu zal het toch niet lang meer duren denk ik........
DBGT
forum starter
Contacteer:

Bericht door DBGT »

Ook ik zie dit nu staan op "My Renault ".

Volgens de dealer moet hij aankomende vrijdag 16 mei bij hun binnen komen, en is de aflevering dan een week later.
Was lang wachten op de GT, maar het einde van het wachten is in zicht.
Groeten Dennis,

DB's Clio IV GT Project
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Precies op tijd voor de toertocht/meeting in Lelystad ;)
Koeien
forum starter
Contacteer:

Bericht door Koeien »

3 mei getekend voor een Clio in Blue de France
  • Dynamique, TCe 90
  • Pack comfort extra
  • R-Link
  • Pack City extra
  • Passion Noir Velgen
  • Reservewiel
  • Interieur Noir
  • Exterieur Chrome
Orderdatum volgens My Renault 6-5-2014.
Dealer is voorzichtig met de levertijd: 12 - 14 weken. Hoop dat het minder kan.
Bestaat er anno 2014 nog zoiets als een productiestop in de zomer? Kan een bedrijf zich nog permitteren om gewoon 3 of 4 weken de toko te sluiten?
Clio IV Phase 1 TCe 90 Dynamique Bleu de France (Augustus 2014)
Comfort extra, R-Link, City extra, Passion Noir
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Ook chroom langs de raam lijst?
En reserve wiel is inderdaad ook wel makkelijker, dat mis ik eigenlijk best wel.
Veel rijplezier voor straks ga je ook dagelijks met een glimlacht rond rijden.. :)
PS hoop wel dat die R-link gaat bevallen..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
Koeien
forum starter
Contacteer:

Bericht door Koeien »

Nee, niet langs het raam.

Reservewiel is een soort verzekering hè. Ik heb het op mijn huidige auto nooit nodig gehad, maar toch fijn om te hebben als het nodig is.

R-Link heb ik meer gekozen vanwege de potentie van het systeem en het feit dat er TomTom navigatie in zit. Hopen dat Renault nog iets met die potentie doet... Audiokwaliteit zullen we wel zien, ben nu het standaard Renault systeem uit de Twingo gewend. En vervangende speakers zijn zo gedaan natuurlijk.

Voorlopig ben ik me even bij voorbaat aan het ergeren aan bedrijven die nog zoiets als een zomervakantie kennen :P
Clio IV Phase 1 TCe 90 Dynamique Bleu de France (Augustus 2014)
Comfort extra, R-Link, City extra, Passion Noir
Manutan
forum starter
Contacteer:

Bericht door Manutan »

Weet iemand misschien wanneer je het ordernummer van de dealer krijgt, dat je kan invoeren bij My Renault om de geschatte levertijd te kunnen zien? Ik heb mijn Clio op 17 april besteld maar heb nog geen ordernummer gekregen. Kan dat kloppen?
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”