CHAT: Levertijd Renault Clio 4

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Jack

Re: CHAT: Levertijd Renault Clio 4

Bericht door Jack »

Gisteren de zwarte Clio estate opgehaald. Geen tijd gehad om op het forum te schrijven :wink: heerlijke auto, de eerste 300 km zitten er op
berkens
forum starter
Contacteer:

Bericht door berkens »

Hoe lang duurt de werkelijke productie van de auto eigenlijk?

Waar kan ik dat vinden (how is it build ;-) ?

Grtn Ben...
Captur Dynamique TCe 120 EDC Gris Platine (mono-tone), Gris/Gris Tropique bekleding, Pack City, R-Link
kaatje

Bericht door kaatje »

Onze Clio is binnen; hij staat al bij de dealer en kan over plm anderhalve week afgeleverd worden :party6:

Het klopt dan aardig met de eerste berichtgeving (per mail) van de dealer dat de auto rond week 33 geleverd kon worden. Nu alleen nog de achteruitrijpiepers erop en de trekhaak eronder en dan.... :driving:
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

Neem dan de voorste piepers ook erbij das iets wat er zeker ook op mag .Voor de rest veel plezier met je nieuwe clio. :driving:
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
corner
beginner
Contacteer:

Bericht door corner »

Ik zou achteraf toch ook nog graag parkeer sensoren voor willen hebben. Na een beetje googlen zie ik dat de prijs 272,27 is (zonder montage)
Weet een van jullie wat het totaal plaatje kost incl montage.
Heb vanuit fabriek al de achteruitrij camera incl sensoren in combo met R-link...

Alvast bedankt.
martijnm
forum starter
Contacteer:

Bericht door martijnm »

Iemand enig idee hoe lang er tussen de afgeronde productie en transport kan zitten? Inmiddels is de productie al 3 weken afgerond, maar nog steeds geen transport. Ik weet natuurlijk niet hoe groot de boot is, maar kan me dit lange wachten bijna niet voorstellen. :thumbsdown:
vriezea

Bericht door vriezea »

Ik heb begrepen van verschillende mensen die een nieuwe Renault besteld hebben, dat de status van my renault niet klopt. Afgelopen weekend zijn de autoboten aangekomen in Belgie. Sommige mensen hebben al een datum doorgekregen van de dealer, of te horen gekregen dat hun auto binnen is bij de dealer. Terwijl er nog staat op mijn renault wacht op transport naar Nederland wat binnenkort zal plaatsvinden.
Mijn auto heeft ook die status, echter zal die a.s. vrijdag bij mijn dealer worden afgeleverd.
omewob

Bericht door omewob »

zo komt er as vrijdag ook weer een boot aan in belgie daar staat de mijne op
vriezea

Bericht door vriezea »

Vandaag bij de dealer geweest om een afspraak te maken voor het ophalen van mijn auto.
Dus bij het nakijken, kwamen we erachter dat mijn auto morgen aankomt in Belgie, en niet bij de dealer.
Mijn auto wordt 27 augustus bij de dealer gebracht, dus 1e week van september dus eindelijk ophalen.
omewob

Bericht door omewob »

martijnm schreef:Iemand enig idee hoe lang er tussen de afgeronde productie en transport kan zitten? Inmiddels is de productie al 3 weken afgerond, maar nog steeds geen transport. Ik weet natuurlijk niet hoe groot de boot is, maar kan me dit lange wachten bijna niet voorstellen. :thumbsdown:
waarschijnlijk 9 aug aankomst belgie en eind aug bij de dealer begin sept afleveren
tom_m

Bericht door tom_m »

Goed bericht van de dealer vandaag, m'n Clio is eindelijk gearriveerd! Na m'n vakantie kan ik er dus heerlijk mee gaan rijden!!

Begin april besteld:
Clio IV Dynamique TCE 90
- R-Link
- Comfort extra pakket
- Parkeersensoren achter

Besteldatum Myrenauld: 05 april
Productie afgerond: 04 juli
Aankomst dealer: 09 augustus
Aflevering: 23 augustus (ivm vakantie)

Vanzelfsprekend zal ik een projecttopic openen als ik de Clio in m'n bezit heb!!
Ramon
forum starter
Contacteer:

Bericht door Ramon »

martijnm schreef:Iemand enig idee hoe lang er tussen de afgeronde productie en transport kan zitten? Inmiddels is de productie al 3 weken afgerond, maar nog steeds geen transport. Ik weet natuurlijk niet hoe groot de boot is, maar kan me dit lange wachten bijna niet voorstellen. :thumbsdown:
Ik wil de pret niet drukken, maar bij mij heeft het 2 maanden geduurd na productie, voordat ik de auto heb kunnen halen.

Lijkt totale willekeur, sommigen hebben na aankomst boot binnen een week de auto, anderen na een maand.
Afbeelding
roku
beginner
Contacteer:

Bericht door roku »

De mijne was ook pas 2 maanden na produktie in nederland.
Moest nog op transport volgens my renault maar was toe al aangekomen in nl.
Klopt dus vaak niet dealer weet het vaak beter was mijn ervaring.
Vanaf 19 juni 2013 witte Clio Estate Dci 90 eco2 Expression.
pitbullsenior62

Bericht door pitbullsenior62 »

vandaag dealer maar eens gebeld..clio zou er maandag a.s. zijn..nou dat gaat um nie worden :bigcry: ...maar hij is wel al op het bootje vanuit turkije naar nederland op weg..! :party6: maar hoelang dat duurt konden ze niet zeggen.. :lipssealed: dus my renault loopt zeker achter daar staat nog op wachten op transport..!! :devilish:
omewob

Bericht door omewob »

zo er zit eindelijk wat schot in de zaak

TRANSPORT

UW AUTO IS GEARRIVEERD IN NEDERLAND. Uw auto is aangekomen op het Renault distributieterrein in Nederland en staat op het punt getransporteerd te worden naar uw dealer. Deze zal contact met u opnemen, wanneer uw Renault volledig klaar is voor aflevering.

nog eventjes gedult hebben

edit: en een telfoontje van de dealer auto is aangekomen

edit II : net even wezen kijken en aflever datum afgesproken dus volgende week :driving: :sunny:
martijnm
forum starter
Contacteer:

Bericht door martijnm »

Wel apart dat de productie-info op MyRenault wel klopt, maar de transport-info niet. Gister bij dealer geweest en die had 30-8 als aankomstdatum in de computer staan. Volgens hem zou er dus al een boot onderweg moeten zijn met de Estate erop. Heeft iemand toevallig de dienstregeling van die boten uit Turkije?
Danio

Bericht door Danio »

Danio schreef:Enigzins verrast dat ik ook bericht krijg dat de productie is afgerond. Dealer zei in april levering in september.
Iemand enig idee hoe lang het nu nog gemiddeld duurt voordat hij bij de dealer staat? Toch geen 5 weken???

Orderdatum : 25/04/2013
Bericht "PRODUCTIE AFGEROND" : 26/07/2013 06:22 :grin:

Mijn dealer ook maar even gebeld:

Auto komt omstreeks 30 augustus bij hun binnen.
September lijkt dus toch te kloppen
martijnm
forum starter
Contacteer:

Bericht door martijnm »

Danio schreef:Mijn dealer ook maar even gebeld:

Auto komt omstreeks 30 augustus bij hun binnen.
September lijkt dus toch te kloppen
Die staat dus op dezelfde boot. Ook een Estate toevallig?
Danio

Bericht door Danio »

YEP

Renault Clio 1.5 dCi eco2 66kW S&S Dynamique estate - Rouge Flamme
Pack Comfort Extra
Pack Lumière
Pack City Extra
RLink
parkeersensoren voorzijde
veiligheidsnet kofferruimte
martijn33

Bericht door martijn33 »

Die informatie van My Renault vind ik ook maar een beetje vaag. kreeg gisteren telefoontje van de Renault dealer dat de auto in nederland gearriveerd was. (wist na bijna 4 maanden niet eens meer dat ik dat ik een clio had besteld :dozey: ). Op my Renault stat ie nog vrolijk te wachten op transport naar Nederland :grin: . Ben benieuwd wanneer die bij de dealer is en klaar is voor oplevering.. zal hopelijk wel zijn voor de eerste sneeuwvlokjes..
wdjr1982

Bericht door wdjr1982 »

orderdatum staat op 24-05-2013
verwachte levering eerste week Oktober.
persoonlijk vind ik dat wel lang duren.
controlfriek

Bericht door controlfriek »

Hi WDJR,

je moet soms net geluk hebben of een beetje pech. mijn order loopt vanaf midden april. levering eerst midde juli vervolgens omgezet naar..... 21 oktober!!!
twiks74

Bericht door twiks74 »

:joker: :party6: :mad: Dealer stuurde vandaag een mail, mijn auto is binnen. :worship:
W8 nog op het kenteken (5 werkdagen) en dan kan hij geleverd worden. 30 april besteld, 27 augustus bij dealer gearriveerd.
martijnm
forum starter
Contacteer:

Bericht door martijnm »

Zag dat er een paar mensen blij zijn gemaakt met het nieuws dat ze de Clio kunnen ophalen. Toevallig Estates? Heb hier nog niks van de dealer gehoord en wacht dus nog op de Estate, die rond deze tijd wel verwacht werd bij de dealer.
wdjr1982

Bericht door wdjr1982 »

controlfriek

Ik vond dat ik al lang moet wachten. Maar voor jouw is het nog minder!! Maar wat is de reden dat het lang duurt.

Martijnm

Ik krijg de gewone clio.

Twiks74

Gefeliciteerd have fun!
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”