Als het goed is heeft de R-Link Toolbox er een backup van gemaakt en staat deze op je PC waarvanuit je de R-Link Toolbox draai.....klmklmklmklm schreef:Na een update is mijn navigatie ook plotseling weg.In frankrijk waar ze maar alleen frans spreken, ook naar de nederlandse en belgische dealers toe zijn ze nu het probleem aan het uitzoeken.Weet iemand die rlink heeft welk format de sd kaart heeft.Ik vrees dat mijn sd wel herkent word maar niet gelezen. :furious3:De sd kaart licht ook niet meer op in rlink.
R-Link voor de Clio vanaf 2013
Re: R-Link voor de Clio vanaf 2013
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Die backup staat nu op mijn sd kaart.Dan geeft de rlink tool aan dat er 3 updates beschikbaar zijn klik ik op details kom ik op deze site uit https://www.tomtom.com/nl_be/mytomtom/o ... &dcp=14895
klik ik op start mijn downloads zoek die wel maar maakt geen verbinding met renault.
Ik denk dat mijn rlinksysteem een kater heeft ofzo iets.Ik wacht af wat renault gaat doen.Want ik kan ook niet meer syncroniseren.
klik ik op start mijn downloads zoek die wel maar maakt geen verbinding met renault.
Ik denk dat mijn rlinksysteem een kater heeft ofzo iets.Ik wacht af wat renault gaat doen.Want ik kan ook niet meer syncroniseren.
Laatst gewijzigd door Arjan op 25 jun 2013 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten is niet altijd nodig ;-)
Reden: Quoten is niet altijd nodig ;-)
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Ik ben ook wel benieuwd om welk document het hier gaat...omewob schreef:en over watvoor document hebben we het dancorner schreef:Nee, hij wist het niet... via forum een officieel dealer document in handen gekregen welke ik aan mijn dealer heb overhandigd... nu werkt alles en de dealer heeft mij vriendelijk bedankt voor de tip en het document ;-)cliodriver4 schreef: ...
De dealer weet het ook niet? .. wat vreemd! Die hoort het toch te weten?!
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Document van renault naar de dealers toe hoe ze rlink moeten activeren en daar kunnen wij niets mee enkel de dealers.

Is jouw probleem al opgelost? ik zit met hetzelfde probleem namelijk. R-link geupdate en navigatie weg. SD kaart opnieuw gesynchroniseerd in de pc (Myrenault) maar zonder succes. De R-link in de auto zegt dat de systeemupdate mislukt is en dus nog steeds geen navigatie....klmklmklmklm schreef:Die backup staat nu op mijn sd kaart.Dan geeft de rlink tool aan dat er 3 updates beschikbaar zijn klik ik op details kom ik op deze site uit https://www.tomtom.com/nl_be/mytomtom/o ... &dcp=14895
Bij mij werkt alles nu, zoook twitter. Coyote is wrg onstabiel, maar uiteindelijk krijg je ba 10 min contact... Systeem is bij mij al 2 keer vastgelopen.. Maar na uit en aan doet hij het dan weer...
Hopelijk blijft het daarbij ;-)
Hopelijk blijft het daarbij ;-)
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Vandaag weer de update gedaan 15 minuten wachten met motor aan om dan te zien dat de update mislukt is.Nu steek ik het kaartje weer in de pc en zie ik weer de update rlink(verplicht)11.232 met knop bijwerken.Is nu al de 4 keer maar krijg steeds update mislukt.Waarom renault?

- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Nog eens geprobeert kaartje in de auto, ik zie geen update meer maar na een tijdje begint de kaart te laden en alles werkt perfect.Terug kaartje in de pc en rlinkstore zegt ook dat er nu geen updates meer beschikbaar zijn dus zal hij wel geinstalleerd zijn .Iemand die weet waar ik dit nu kan zien?

Vandaag maar eens renault nl gebeld over de status van mijn klachten. Heb inmiddels eu kaarten aangeschaft en bleek dat het niet 99 zoals r-link shop shows... maar 140 euries kost. Na dit uitgelegt te hebben begreep men dit en ik krijg nu 40 euries tegoed bon voor accesoires.... Het blijkt dus dat de eu kaarten niet te downloaden zijn... Zijn alleen te verkrijgen via een sd kaart welke je via dealer kan aanschaffen. Ook heb ik gemeld dat dealer mij niet de gevraagde info kan verschaffen betreffende r-link. Dit betreurd renault en ze zouden contact op emen met mijn dealer over r-link. Ik heb tevens gevraagd waarom div apps niet te downloaden zijn. Hier had hij nog geen antwoord op en vroeg mij screen prints op te sturen van de melding 'ongeoorloofde aankoop'
Wordt vervolgt maar ben op dit moment te vreden met een tegoed bon ;-)
Wordt vervolgt maar ben op dit moment te vreden met een tegoed bon ;-)
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
In belgie stonden ze eerst te koop voor 130 Euro nu al 140 € mijn god en dan nog eens 99 €
Het lijkt alsof renault op de beurs staat met die kaarten lol.De apps die ik heb zijn goed en werken goed de rest zal wel volgen of zijn bedoeld voor andere landen maar dan mogen ze die wel van mijn rlinkstore afhalen als we ze toch niet kunnen downloaden.

Het lijkt alsof renault op de beurs staat met die kaarten lol.De apps die ik heb zijn goed en werken goed de rest zal wel volgen of zijn bedoeld voor andere landen maar dan mogen ze die wel van mijn rlinkstore afhalen als we ze toch niet kunnen downloaden.

De TomTom Europa kaart staat hier te koop voor 138,99: http://vkvwebshop.nl/webwinkel/navigati ... ts_detail/
Ik denk dat de prijs bij andere dealers niet echt anders zal zijn.
Dat is ook zo... Mijn dealer kon hier verder ook niets aan doen vandaar dat ik me heb beklaagd bij Renault.nl mede omdat ik al meerdere klachten over r-link heb lopen en daar nog steeds niets over heb gehoord. Renault erkende het probleem en gaf toe dat de prijs in de r-link shop niet klopte.... Vandaar dat deze is verwijderd. De kaarten zijn ook te groot om even te downloaden. Omdat ik al een klacht had lopen over het feit dat Renault niet de optie geeft om bij aankoop van de auto te kiezen voor eu kaarten en ik via de r-link shop wilde aanschaffen wat niet ging.. Word ik gecompenseerd met accessoires bon van 40,-Jozz schreef:De TomTom Europa kaart staat hier te koop voor 138,99: http://vkvwebshop.nl/webwinkel/navigati ... ts_detail/
Achteraf toch netjes. Ook heb ik screen prints opgestuurd van de meldingen van ongeoorloofde aankoop van bv google agenda, vindt garages, rust punten of dergelijke enz... Heb zoiets dat ze dat ook maar moeten verwijderen als je het toch niet kan downloaden.... Ze zouden dit uitzoeken.
Ik hou jullie op de hoogte.