kuipstoelen renault clio
kuipstoelen renault clio
hey,
ik heb van de week kuipstoelen gekocht voor mij renault clio.
ik dacht dat is best makkelijk.
ik heb alle 2 me stoelen los gemaakt van de auto nu zit ik met de kabels van mij airbag.
hoe moet ik die er af halen zonder dat ze kunnen ontploffen. ik had al het 1 en het ander op internet gezocht maar kon er niet echt veel wijs uit.
kan ik mijn kabels van de airbag door knippen als de accu los is en dan weer aan elkaar solderen of moet je ze echt in een auto garage uitlaten schakelen om ze te demonteren zo dat ze niet ontploffen.
wie zou mij veder kunnen helpen ik zit nu met 2 lossen stoelen en het is zonde dat er stof op de kuipstoelen komt :P
gr edwin
ik heb van de week kuipstoelen gekocht voor mij renault clio.
ik dacht dat is best makkelijk.
ik heb alle 2 me stoelen los gemaakt van de auto nu zit ik met de kabels van mij airbag.
hoe moet ik die er af halen zonder dat ze kunnen ontploffen. ik had al het 1 en het ander op internet gezocht maar kon er niet echt veel wijs uit.
kan ik mijn kabels van de airbag door knippen als de accu los is en dan weer aan elkaar solderen of moet je ze echt in een auto garage uitlaten schakelen om ze te demonteren zo dat ze niet ontploffen.
wie zou mij veder kunnen helpen ik zit nu met 2 lossen stoelen en het is zonde dat er stof op de kuipstoelen komt :P
gr edwin
Re: kuipstoelen monteren renault clio 2 2002
Accu los, half uurtje wachten, stekkers los 

Re: kuipstoelen renault clio
Ja dat moet gewoon kunnen als de accu los is. Zou dan wel eerst de verbinding verbreken bij de stekker en dan gaan knippen.
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
zou er daarna wel een weerstandje opzetten, anders zit je de hele tijd tegen dat airbag lampje op je dash aan te kijken 

Volgens mij kon je de zij airbag bij de dealer ook softwarematig laten uitschakelen...
Bedankt voor de reacties
Ik heb nu gewoon me airbag uit me oude storl gesloopt en die maak ik vast ondrr me kuipstoel
Dan zit ik ook niet met een lampje dat knipper of andere fratsen.
Heb nu alleen nog een probleempje
Hoe ik de kuipstoelen ga monteren de universele rails die bij de stoelen zitten passen niet.
Ik ga denk ik het ondertstel van mijn oude stoelen verbouwen om de kuipstoelen daar passend op te krijgen.want op de oude rails zit ook je girdel spanner en die is in werking samen met de airbag.
Of weet iemand waar je zow rails kunt kopen voor kuipstoelen in een clio 2.
Groeten edwin
Ik heb nu gewoon me airbag uit me oude storl gesloopt en die maak ik vast ondrr me kuipstoel
Dan zit ik ook niet met een lampje dat knipper of andere fratsen.
Heb nu alleen nog een probleempje

Hoe ik de kuipstoelen ga monteren de universele rails die bij de stoelen zitten passen niet.
Ik ga denk ik het ondertstel van mijn oude stoelen verbouwen om de kuipstoelen daar passend op te krijgen.want op de oude rails zit ook je girdel spanner en die is in werking samen met de airbag.
Of weet iemand waar je zow rails kunt kopen voor kuipstoelen in een clio 2.
Groeten edwin
- roylee
- forum member
- Contacteer:
Kijk uit met dat onder je stoel leggen. De zijairbags hebben eigen crash sensoren. Als je hem niet 100% strak vast maakt aan de stoel dan is de kans dat ie ontploft met een fikse bocht heel groot. En crashdata verwijderen uit de Airbag computer is best prijzig.
Late reactie,
Ik heb 2 kant en klare sparco adapters liggen voor kuipstoelen op te monteren
Daar zou je dan eventueel een rails tussen kunnen plaatsen als je perse je stoel wil kunnen verstellen
Ik heb 2 kant en klare sparco adapters liggen voor kuipstoelen op te monteren

Daar zou je dan eventueel een rails tussen kunnen plaatsen als je perse je stoel wil kunnen verstellen