Hallo,
ik heb in mijn Clio 2 van 2002 een Parrot CK 3100 carkit ingebouwd. Als er nu een telefoon verbinding maakt met de kit gaat de snelheidsmeter even naar "0" en dan weer naar de gereden snelheid. Dit is ook als ik aan de knop van de kit draai om bij de instellingen of het telefoonboek te komen. Als ik het contact uitzet gaat de kit ook uit, dus de constante stroom zit volgens mij goed.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groeten Steefie
Storing carkit op snelheidsmeter
Re: Storing carkit op snelheidsmeter
Waarschijnlijk de constante voeding en de voeding bij contact aan omgedraaid...
Heb je de mutekabel ook aangesloten? Waarschijnlijk heb je dat dan op Mute 1 gedaan. Als je hem aansluit op mute 2 werkt hij wel goed!
Hoi Remon,
ja inderdaad de mute op 1 aangesloten. Dit werkte, dus dacht ik: goed bezig. Zal hem vh weekend even op de 2e zetten en dan proberen. Blijven dan ook de instellingen goed, zoals taalvoorkeur en lichtsterkte scherm?
Groetjes Steefie.
ja inderdaad de mute op 1 aangesloten. Dit werkte, dus dacht ik: goed bezig. Zal hem vh weekend even op de 2e zetten en dan proberen. Blijven dan ook de instellingen goed, zoals taalvoorkeur en lichtsterkte scherm?
Groetjes Steefie.
Het is opgelost. Mute zit nu op 3 en de 2 kabels met de glaszekeringen moesten ook omgedraaid. Ben even naar de autoshop gereden, waar ik de carkit had gekocht. 5 minuutjes werk.
Bedankt allen, Steefie
Bedankt allen, Steefie