Gisteravond opeens het volgende probleem. Ik reed gisteravond naar huis en heb een paar keer het volgende meegemaakt. Mijn originele renault radio geeft een toon, het display begint te knipperen maar radio speelt nog verder. Na een aantal seconden zet de radio zichzelf uit. Daarna kan je hem direct met de aan/uit knop weer aanzetten. Dit een paar keer meegemaakt. Ik kom thuis, draai het contact naar 0 en de radio gaat niet uit. Moet hem handmatig uitzetten.
What to do?
knipperend display / radio uit
Re: knipperend display / radio uit
hoi,
als je in het menu van je radio kijkt (staat beschreven in het boekje),
kun je daar verschillende opties instellen.
zoals het volume aanpassen aan de snelheid en zo. volgens mij staat er ook iets over in dat je radio na zoveel minuten automatisch uit gaat. een soort sleep timer zeg maar.
als je in het menu van je radio kijkt (staat beschreven in het boekje),
kun je daar verschillende opties instellen.
zoals het volume aanpassen aan de snelheid en zo. volgens mij staat er ook iets over in dat je radio na zoveel minuten automatisch uit gaat. een soort sleep timer zeg maar.
Niet bij mijn radio helaas. Het is een tuner list uit 2003. Ik had het boekje al uitgeplozen, maar heb helaas nog geen idee.
Opgelost.
Heb zojuist even alles doorgemeten en toen bleek ik geen spanning op de ACC-stekker te krijgen. Dus geen signaal bij contactslot in stand I; zekering kapot. Eerste keer niet goed gekeken
Vraagje: Over welke zekering loopt de vaste + van de radio?
Heb zojuist even alles doorgemeten en toen bleek ik geen spanning op de ACC-stekker te krijgen. Dus geen signaal bij contactslot in stand I; zekering kapot. Eerste keer niet goed gekeken

Vraagje: Over welke zekering loopt de vaste + van de radio?