Hallo,
Leuk dat er een forum voor de Clio is. Ik heb net een Clio Estate van 2016 gekocht en ben bezig om de navigatie te actualiseren. Ik heb Renault medai nav evolution gedownload op mijn laptop die draait onder windows 10, maar het scherm van deze media nav krijg ik niet helemaal in beeld. Ik ben vast niet de enige bij wie dat zo is. Maar er is vast ook een oplossing. Ik heb natuurlijk de laatste versie gedownload. Ik heb geprobeerd de resolutie aan te passen maar dat lost het niet op.
Verder is het niet mogelijk om het scherm tot volledige grootte te vergroten, hij blijft in 1 stand staan.
Wie de oplossing weet, ik houd me van harte aanbevolen.
Hartelijke groet
Mak
display windows 10 van Renault media nav evolution
Re: display windows 10 van Renault media nav evolution
Ik heb ook w10, maar ik heb geen problemen.
Wat is de resolutie van je laptop scherm. Kan je vinden door op de rechter muisknop op de bureau blad te klikken en dan beeldscherm instellingen te drukken. En kijk dan ook even waar de schaal factor op staat, die staat bij mij op 100%
Wat is de resolutie van je laptop scherm. Kan je vinden door op de rechter muisknop op de bureau blad te klikken en dan beeldscherm instellingen te drukken. En kijk dan ook even waar de schaal factor op staat, die staat bij mij op 100%
Re: display windows 10 van Renault media nav evolution
Hoi Forumstarter,
Dank voor je antwoord. ik heb het programma nu 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het blijft niet ok. ik heb de helpdesk gebeld, ze gaven aan de klacht wel vaker gehoord te hebben, maar ze wisten niet hoe te verhelpen.....
Ik ga op een laptop van een vriend het downloaden, kijken of het daar beter gaat.
Hartelijke groet
Mak
Dank voor je antwoord. ik heb het programma nu 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het blijft niet ok. ik heb de helpdesk gebeld, ze gaven aan de klacht wel vaker gehoord te hebben, maar ze wisten niet hoe te verhelpen.....
Ik ga op een laptop van een vriend het downloaden, kijken of het daar beter gaat.
Hartelijke groet
Mak