Mensen,
Vandaag ging mijn raammechanisme aan de passagierskant naar de knoppen.. Vanmiddag deur open gehaald en ff gekeken wat het was. De motor is niet kapot, maar het clipje op de geleide rails is afgebroken. In dat clipje hoort een staaldraad die dat clipje omhoog moet trekken. Nu is mijn vraag of ze deze clipjes los verkopen..?
Raammechanisme defect
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3901 Weergaves
-
Laatste bericht door StadiumIII
-
- 6 Reacties
- 6913 Weergaves
-
Laatste bericht door mox
-
- 5 Reacties
- 5464 Weergaves
-
Laatste bericht door jor74
-
- 2 Reacties
- 7202 Weergaves
-
Laatste bericht door RemondeGoeij