Ervaringen met deze subwoofer : Westcoast-customs - WCC-PB80
Ervaringen met deze subwoofer : Westcoast-customs - WCC-PB80
Hallo
Ik wil deze graag aanschaffen maar ik wil graag weten of iemand deze subwoofer heeft zoja wat vindt je ervan hier de link naar de site : http://www.caradio.nl/artikel.php?page=details&id=2166" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz
Ik wil deze graag aanschaffen maar ik wil graag weten of iemand deze subwoofer heeft zoja wat vindt je ervan hier de link naar de site : http://www.caradio.nl/artikel.php?page=details&id=2166" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz
Re: Ervaringen met deze subwoofer : Westcoast-customs - WCC-PB80
t enige wat ik dr van weet is dat t gemaakt wordt door Orion die n jaartje falliet is al dacht ik...
Dit is wss een overjarig model....maar boeien! Voor dat geld zou ik het zeker doen
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
oke vandaar dat ze prijs ook zo laag is maja boeie tis wel eentje waarvan ik denk dat hij niet snel stuk gaat maar heeft er niemand op het forum ervaringen met deze sub ?
niet met deze sub, wel met deze shop, en de prijs/kwaliteitverhoudingen zijn goed. Goede en snelle service na aankoop. 

Past dit in een Clio1? 

Denk het wel hoor 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
ik zou zeggen, waag een poging!... is wel handig met die ingebouwde versterker! 

de maten zijn in inches, dus x 2,54 als ik het niet verkeerd heb , maar anders een mailtje doen kan natuurlijk nooit kwaad voor je hem aan zou schaffen 

@ Alexs hij is wel best groot he in de clio2 past hij net aan en dan houdt je niet zoveel ruimte over :P dus weet niet of hij past in een clio1 maja je moet gewoon je kofferbak meten en dan kijken of het past 

- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
clio 1 heeft een grotere achterbak dan de clio 2
mijn sub paste ruim in de rsi en in de rs zit hij strak er in
mijn sub paste ruim in de rsi en in de rs zit hij strak er in

Groeten, Vincent.
ja en dan moet dit wel een hele grote kast zijn, wil die groter zijn dan vinnie's kist die hij erin heeft liggen, want die is al huge!!!
het is geen kleine kast :P de maten zijn Diepte : 45.7cm Breedte : 82.5cm en de hoogte is 40 cm maja fusion heeft maatje van me ook maar deze trekt mij toch wat meer ook omdat ik zware bassen wil ivm mijn muziek Hardstyle :P
- UnreaL_NL
- forum starter
- Contacteer:
als je hardstyle wilt luisteren moet je juist kijken voor zo klein mogelijke subsAlexio89 schreef:het is geen kleine kast :P de maten zijn Diepte : 45.7cm Breedte : 82.5cm en de hoogte is 40 cm maja fusion heeft maatje van me ook maar deze trekt mij toch wat meer ook omdat ik zware bassen wil ivm mijn muziek Hardstyle :P

Heb zelf nu de kicker dcvr10 erin liggen en die speelt op 650 watt rms (2ohm) en dat gaat zeer hard. vinnie vond dat zelfs ook :P
Life Sucks , So Lay Back And Enjoy !!