Beste electronica experts!
Nu ik toch bezig ben op het forum:....
Ik wil iets laten maken. Weet niet of dit te doen is. Sinds een paar jaar doet ineens mijn sleutel het niet meer als ik de deuren wil vergrendelen/open maken. Batterij is vernieuwd in beide sleutels. Ook doet de vergrendeling het wél binnen in de auto (dat knopje bij de versnellingspook). Dus de vergrendeling op zich doet het.
Het is dus iets van de ontvanger die de signalen van de sleutel ontvangt of zoiets?
Heeft iemand een tip hoe dit te maken is? Is het kostbaar?
groet René Bleeker
automatische deurvergrendeling doet het niet met de sleutel
-
ClioMarcel
Re: automatische deurvergrendeling doet het niet met de sleu
opnieuw in laten lezen ...
dan is sleutle ze code kwijt geraakt ..
komt vaker voor
dan is sleutle ze code kwijt geraakt ..
komt vaker voor
-
stefan_
Wat je altijd even kan doen is het volgende:
Ik neem aan dat je infrarood hebt. Als je de unit even los pakt van de interieur verlichting, dan kan je je printplaat los pakken. Daarna kun je bij dat zwarte kapje komen. Die was bij mij toen helemaal goor, omdat ik lekkage had bij de antennevoet. Verder kan je printplaat ook geoxideerd zijn (ook door waterlekkage).
Succes!
Ik neem aan dat je infrarood hebt. Als je de unit even los pakt van de interieur verlichting, dan kan je je printplaat los pakken. Daarna kun je bij dat zwarte kapje komen. Die was bij mij toen helemaal goor, omdat ik lekkage had bij de antennevoet. Verder kan je printplaat ook geoxideerd zijn (ook door waterlekkage).
Succes!
-
René Bleeker
Bedankt mannen! En Stefan: klopt, er druipt vaak water daar naar beneden!! Kan ik dan iets vervangen waardoor ie het weer doet? En waar kanik dat kopen?
groet René
groet René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht