Vloerbedekking vervangen
Vloerbedekking vervangen
Hallo allemaal. Nu dat het interieur bijna af is, stoor ik me verschrikkelijk aan het bruine tapijt op de vloer. Nu wil ik graag zwart tapijt erin leggen. Kan dit met tapijt uit een tapijtwinkel? Of moet ik echt op zoek naar speciaal auto tapijt?
Re: Vloerbedekking vervangen
Als ik jou was ging ik dan op zoek naar een knap kleedje uit een sloper.
Tapijtwinkel wordt niks. Je krijgt het niet in vorm en de kwaliteit is niet geschikt. Niet vochtbestendig genoeg of simpel een te zwakke onderrug (onderkant) waardoor je er zo doorheen trapt.
Tapijtwinkel wordt niks. Je krijgt het niet in vorm en de kwaliteit is niet geschikt. Niet vochtbestendig genoeg of simpel een te zwakke onderrug (onderkant) waardoor je er zo doorheen trapt.
Inderdaad, op marktplaats staat vaker wel een net tapijt te koop voor een Clio
En je kunt natuurlijk altijd naar sloperijen bellen of ze nog iets hebben liggen zonder te veel vochtplekken ed...

En je kunt natuurlijk altijd naar sloperijen bellen of ze nog iets hebben liggen zonder te veel vochtplekken ed...

- cliotuner
- forum member
- Contacteer:
die heb ik zelf nog nooit gezien eerlijk gezegd wel blauw van williams en blauw van de bebob en grijs maar echt zwart nog nooit

In mijn clio zit een zwarte vloerbedekking. Nja t hangt tussen zwart en grijs in..
Zullen er vast genoeg te krijgen zijn!
Zullen er vast genoeg te krijgen zijn!

heb nu lelijk beige/grijs. Met donker grijs neem ik ook genoegen. Maar van zwart wordt ik echt blij, aangezien ik het interieur zwart met paars maak
Als ie toch nog naast de auto ligt busje verf dr over? wil met hoedenplank ook:P:P
Heb begrepen dat dat niet zo handig is ivm vochtopname enzo
Tapijt uit een tapijt winkel kan wel
Moet je industrieel tapijt nemen had ik ook in mijn espace liggen maar dat is erg duur tapijt
En je krijgt het nagenoeg niet in vorm gedrukt net wat hier boven al stond vocht is dan geen probleem maar denk dat zelfs nieuwe vloer tapijt goedkoper is dan het industrieel tapijt
Ff naar de sloper
Staan er in Groningen nog wel aantal op de sloop
Grrtsss hellclio
Moet je industrieel tapijt nemen had ik ook in mijn espace liggen maar dat is erg duur tapijt
En je krijgt het nagenoeg niet in vorm gedrukt net wat hier boven al stond vocht is dan geen probleem maar denk dat zelfs nieuwe vloer tapijt goedkoper is dan het industrieel tapijt
Ff naar de sloper
Staan er in Groningen nog wel aantal op de sloop
Grrtsss hellclio
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Kun je je tapijt niet zwart spuiten?
-
- über forummer
- Contacteer:
ik ga morgen een Williams blauw tapijt erin zetten heb nu zelf donker grijs erin zetten als je interesse hebt wil ik wel even een foto voor je maken en hij mag voor een prikkie weg want ik wou het toch niet bewaren