Andere speakers clio 2 ph1

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Sjaak

Andere speakers clio 2 ph1

Bericht door Sjaak »

Jow,

Ik wil andere speakers in m'n clio 2 ph1 zetten. Want bij het eerste beste cd'tje blaasde ik volgens mij rechts achter al een speaker naar de Filestijnen :dizzy2:
Er hoeft van mij geen versterker en sub in maar gewoon goeie betaalbare speakers.
Nu heb ik deze gezien Pioneer ts-q131c die speciaal voor renault zijn. Alleen deze zijn van 2008, is hier al een opvolger van? Zoja , welke?
Een aangezien dit een setje is van 2 bocen en 2 tweeters maar er zitten in mijn clio 4 speakers en 2 tweeters...waar haal ik die andere 2 vandaan... :chinrub:

Alle suggesties en ervaringen zijn welkom..mijn dank is groot :worship:
Κλειώ

Re: Andere speakers clio 2 ph1

Bericht door Κλειώ »

Op de site van pioneer kun je keuzes maken met betrekking tot je auto type.
Dan kun je zo in een lijstje zien wat er past en of er eventueel nog aanpassingen nodig zijn.

Neem aan dat je voor een 13 cm wilt gaan ?
http://www.pioneer.eu/eur/products/25/1 ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze zijn er ook nog in een 17 cm uitvoering daar is al een topic over
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... =19&t=9601" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar alles past of is passend te maken, het is maar net of je daar de moeite voor wilt nemen uiteraard.
DieselMikey

Re: Andere speakers clio 2 ph1

Bericht door DieselMikey »

je kunt een compo set voor doen (13cm) en dan 2 losse mid's van dezelfde serie als de composet.
Evt. kun je dit later uitbreiden door een kleine versterker er tussen te zetten.

En voor goede en betaalbare speakers zou ik even op deze site kijkenKLIKKERDEKLIK
Tip. neem niet de allerhardste kwa vermogen, maar kijk ook naar geluidsgevoeligheid etc.
(ik heb zelf de hertz esk 130 voor €125,- gekocht, en deze spelen heel mooi via de radio, maar voor wat meer bass en geluidskwaliteit heb ik een versterker van 150,- ertussen. achter heb ik dan ook een setje Hertz, maar hier zou je 2 losse mid's in kunnen zetten)

enfin, speakers moet je zelf kiezen, ik zou zeggen ga naar de dichtbijzijnde caraudiozaak, luister een paar verschillende soorten en merken, en maak daarna een keuze.
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”