Vraagje, mijn hoofdsteun zit helemaal los dus heb bij de Renault dealer nieuwe busjes gekocht. Nu heb ik met veel moeite het oude (afgebroken) busje eruit kunnen halen. Ik heb toen met een zaklamp even in het gat gekeken of er niets meer in de weg zat en volgens mij was dit niet het geval. Daarna heb ik voorzichtig het nieuwe busje er in geschoven, de meneer van de Renault dealer had me verteld dat het niet nodig was om de bekleding te verwijderen. Goed, het busje ging er in en bleef ineens muurvast zitten, dus nu steekt het busje er deels uit en deze is niet meer verder te duwen maar ook niet meer uit de stoel te halen. Zal wel 'vastgeklikt' zijn en een restant zal ik helaas wel over het hoofd hebben gezien.
Nu wil ik dus graag de bekleding van de rugleuning er af halen om te bekijken hoe het zit en aangezien achteraf blijkt dat het andere busje ook kapot is zal die ook vervangen moeten worden. Ik heb even gekeken en volgens mij moet ik aan de onderzijde van de stoel twee ringen losmaken waardoor de achterkant los komt. Ik zie dan nog een obstakel, namelijk de hendel van de verstelling van de rugleuning. Hoe krijg ik dat los? Kan ik dan gewoon de boel er af schuiven? Ik hoef echt alleen maar even bij die busjes voor de hoofdsteunen, en evt. de oude restanten verwijderen.
Het gaat overigens om deze stoelen, mocht dat nog wat uitmaken:

Als iemand hier een antwoord op weet, graag. Want dit stoort me nog het meest aan deze verder prima auto.