Centrale vergrendeling doet vreemd
Centrale vergrendeling doet vreemd
Hey,
Sinds het zo koud is doet de cv het niet goed meer bij de rechter achterdeur. Als ik de auto open maak met de afstandsbediening, dan gaan alle deuren open behalve die. Je hoort het motortje wel geluid maken, maar het pinnetje komt niet omhoog. Hoe krijg ik dit opgelost?
MVG,
Joost
Sinds het zo koud is doet de cv het niet goed meer bij de rechter achterdeur. Als ik de auto open maak met de afstandsbediening, dan gaan alle deuren open behalve die. Je hoort het motortje wel geluid maken, maar het pinnetje komt niet omhoog. Hoe krijg ik dit opgelost?
MVG,
Joost
Re: Centrale vergrendeling doet vreemd
waarschijnlijk is het stangetje eraf, of het slot zit vastgevroren?joostbokern schreef:Hey,
MVG,
Joost
Gaat het pinnetje(en deur open)wel omhoog als je van binnen de deur opendoet?
Ik ga het zo ff proberen.
Het is wel zo dat als ik het pinnetje omhoog doe, en de auto dan weer opslot maak met de afstandsbediening, dat het pinnetje dan wel omlaag gaat. Maar het lijkt wel dat hij er erg veel moeite mee heeft.
Het is wel zo dat als ik het pinnetje omhoog doe, en de auto dan weer opslot maak met de afstandsbediening, dat het pinnetje dan wel omlaag gaat. Maar het lijkt wel dat hij er erg veel moeite mee heeft.
dan zit het pinnetje verkeerd, als je slim bent, pak je het hele spultje eruit en doe je overal even witte vaseline bij, dit is tegen de vorst en voor smering. En als het pinnetje niet goed zit buig hem maar gewoon zodat hij goed gaat, maakt niets uit.
Je bedoelt zeg maar dat ik dat zijpaneel van de deur af moet halen en dat daaronder dan dat pinnetje zit waar je het over hebt?
Ik heb trouwens net even het gekke geluid opgenomen dat je telkens bij die deur hoort. T klinkt niet echt goed.
Ik heb trouwens net even het gekke geluid opgenomen dat je telkens bij die deur hoort. T klinkt niet echt goed.
lol, idd leuk geluidjejoostbokern schreef:Je bedoelt zeg maar dat ik dat zijpaneel van de deur af moet halen en dat daaronder dan dat pinnetje zit waar je het over hebt?

denk toch echt dat het stangetje verkeert zit, maar zo aan het geluid te horen, kan het ook het nmotortje zelf zijn..tandwieletje ofzo
raar......

Ik zal het zo eens gaan bekijken.
Kan je dat zijpaneel er zo afschroeven?
ja, als het goed is slingert er tussen de how to's wel een topic hierover rond.joostbokern schreef:Ik zal het zo eens gaan bekijken.
ik heb het er 1 keer afgehaald, maar ben het ondertussen alweer vergeten...

Maar ik geloof dat ik het in 20 min klaar had ofzo, alles bij alles...dusss..... wel te doen voordat het donker is

Ik was net in de aanslag met de schroevendraaiers, en opeens deed ie het weer. Na een paar keer open en dicht doet ie het steeds beter, misschien was er iets in het motortje nog bevroren ofzo. Dus ik ga ff aankijken hoe lang ie het volhoudt