of kennissen die zoiets hebben ?
http://www.stroevemotorsport.nl/Big_bra ... rake_kits/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij de tarox sets zitten geen stoefhoesjes bij de zuigers,...niet echt netjes dus.sj0ertum schreef:Dat geld hoop ik voor mijn clio te krijgen, laat staan de remmen
nou verklaar jij dit dan eens http://www.bigbrakes4u.co.uk/spec-conversion-p-468.html" onclick="window.open(this.href);return false;coureur schreef:280 en 285mm. past vanaf 15" en groter. Vergeet niet dat je je remtang/-klauw mee moet rekenen!![]()
300mm. is vanaf 16". Het maximale voor 15" is 285mm.
oftewel 280mm schijven onder een 13inch wiel. ik had er ook nog nooit van gehoord want 13inch is ongeveer 330mm, dan heb je dus nog 50mm voor de remklauw en een stuk van de velg waarschijnlijk. Want ik neem aan dat het 13inch is waar de band op komt te liggen, dus het materiaal van de velg zit nog binnen die 13 inchThe Hi-Spec R114-4 caliper has proven itself to be a caliper of outstanding performance. This combined with the ability to fit a massive 280mm disc in a 13" wheel will give the confidence to outbrake all others
in die naam staat niks over hoeveel inch want hij heet r1 14-4 en de klauw van de monster set heet r1 32-4, dus volgens jou redenatie zouden daar dan 32inch velgen om moeten.coureur schreef:Dat zouden dan wel héle, héle, héle dunne remtangen zijn als 4-pots. De remvloeistof moet door een gaatje binnen dat centimetertje en dan ook nog Stevig aan elkaar bevestigd, zodat het niet bij de 1e beste remactie in 2'en valt...
Zal wel een tikfoutje zijn? in de naam van de set staat immers 14...