vakantie en accu
-
edarnhem
vakantie en accu
De maanden december en januari ben ik weg (overwinteren). Wat kan ik het beste doen met de accu? Eruit halen? Krijg ik dan een probleem als ik hem terug zet, ivm reset instellingen? De auto staat gewoon buiten.
- LGoudriaan
- forum starter
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 19 jul 2010 21:40
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 9900 Weergaves
-
Laatste bericht door Ianmoone
-
- 3 Reacties
- 10408 Weergaves
-
Laatste bericht door Carpio70
-
- 1 Reacties
- 2346 Weergaves
-
Laatste bericht door Scarface450
-
- 5 Reacties
- 5086 Weergaves
-
Laatste bericht door McRonald