display radio en klokje blijven branden

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
clif

display radio en klokje blijven branden

Bericht door clif »

Wat kan het wezen bij de Clio 11 van 2000 .Display waar klokje en uitlezen van de radiozenders blijft het display branden,de radio uitlezing gaat wel uit. wel een orginele renault radio.
Maar het klokje blijft branden en de verlichting hiervan.
Bij het afsluiten van de deuren gaat het display wel uit maar na ca 30 sec gaat het weer branden, kan iemand mij wat vertellen wat het eventueel kan wezen.
Bij voorbaat dank groeten van Clif
clif

Re: display radio en klokje blijven branden

Bericht door clif »

Heb in Januari wel steeds een lege accu gehad nieuwe erin maar die liep ook leeg, in de garage naar eventuele lekspanning naar laten kijken maar konden niets vinden.
Maar sinds Vrijdag liet ik sávonds de hond uit zag het display branden vond dat natuurlijk vreemd en sinds die tijd is het zo.
Verder lijkt het er nu naar uit dat dit de storingen heeft gegeven van de lege accu's ,verder zijn er geen werkzaam heden geweest aan het eletr systeem.
Heb ook de zekering van radio en klokje er uit gehaald maar alles bleef gewoon branden.
Dus hij gaat dan maar weer naar de garage toe.

vele groeten van Clif.
bruce

Re: display radio en klokje blijven branden

Bericht door bruce »

kan het niet zo zijn dat er een ander radio in heeft gezeten
dat de geschakelde draad en de 12V hebben om gedraad dat de radio ook aan blijf en dat door is gelinkt naar het klokje ik wet dat namelijk niet veel ziet op die standaar radio's en ik moest bij mijn jvc dat om drijen ander ondhoud hij niet ???
wand het lijkt me zo sterk dat daar door je heel acu door word leg getroken
(is maar een gok)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”