Beste clubbers, heb me geluidsinstallatie ingebouwd! Maar ik kan nergens massa vinden achterin! Nu heb je achter de achterstoelen een zwarte balk met 2 bouten erin die massa leveren, maar die zitten muurvast man!
Heeft iemand nog een ander idee?
Massa vinden voor versterker
Re: Massa vinden voor versterker
Ik weet niet of dat met de clio II hetzelfde is, maar als ik mijn achterbank (van een clio III) omhoog klap kom ik bij het deel waar de gordel in moet. Ik heb deze bout losgedraaid en heb hem daar aangesloten.RaffaClioRs schreef:Beste clubbers, heb me geluidsinstallatie ingebouwd! Maar ik kan nergens massa vinden achterin! Nu heb je achter de achterstoelen een zwarte balk met 2 bouten erin die massa leveren, maar die zitten muurvast man!
Re: Massa vinden voor versterker
Dankje voor de snelle reactie!goos schreef:Ik weet niet of dat met de clio II hetzelfde is, maar als ik mijn achterbank (van een clio III) omhoog klap kom ik bij het deel waar de gordel in moet. Ik heb deze bout losgedraaid en heb hem daar aangesloten.RaffaClioRs schreef:Beste clubbers, heb me geluidsinstallatie ingebouwd! Maar ik kan nergens massa vinden achterin! Nu heb je achter de achterstoelen een zwarte balk met 2 bouten erin die massa leveren, maar die zitten muurvast man!
Ik ga het gelijk even proberen!