clio 3 ruitenwissers (voor) niet omhoog?

Voor alles aan de buitenkant, van frontlip tot achterspoiler
Plaats reactie
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

clio 3 ruitenwissers (voor) niet omhoog?

Bericht door goos »

Bij de andere auto's die ik tot nu toe heb gehad kon je de ruitenwissers gewoon altijd omhoog zetten zodat je dan de ruit schoon kan maken. Nou heeft mijn vriendin terwijl er sneeuw op de auto lag ook de ruitenwissers omhoog getrokken om alle sneeuw weg te halen. Nu is alle sneeuw weg, en nou zag ik ineens dat vlak boven de ruitenwissers op de motorkap een stuk van de lak weg is.

Afbeelding
Klopt het dat je de ruitenwissers dus niet omhoog kan zetten? En iemand enig idee wat ik hier mee kan doen? De renault dealer gaat neem ik aan zeggen dat het eigen schuld is..
Groet,
Martijn

Afbeelding
RickH

Re: clio 3 ruitenwissers (voor) niet omhoog?

Bericht door RickH »

Haha nee gaat niet lukken, ruitenwissers kunnen niet omhoog. Ik denk dat een beter schade herstel bedrijf dat randje alleen wel kan bijspuiten zonder de hele kap te spuiten
Thijs Bosmann

Bericht door Thijs Bosmann »

http://www.chipsaway.nl" onclick="window.open(this.href);return false;! :thumbsup:
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door goos »

Thijs Bosmann schreef:http://www.chipsaway.nl" onclick="window.open(this.href);return false;! :thumbsup:
Thijs, dankje :thumbsup: Eerst van de week naar renault, en als dat niets wordt ga ik kijken of dat bedrijf wat voor me is!
Groet,
Martijn

Afbeelding
R27
über forummer
Contacteer:

Bericht door R27 »

Vind het ook een ballen-constructie... Niet handig bij auto wassen...

Geloof dat dit het enige minpunt van mijn auto is... :smash:
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door goos »

R27 schreef:Vind het ook een ballen-constructie... Niet handig bij auto wassen...

Geloof dat dit het enige minpunt van mijn auto is... :smash:
Dat geldt voor mij ook hoor, voor de rest bevat ie prima, ik kwam er alleen van de week achter toen ik m'n ouders mee had dat achterin geen lampjes zitten, dat vond ik een vreemde bezuiniging.
Groet,
Martijn

Afbeelding
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door goos »

RickH schreef:Het is wel lullig voor je, maar geef ze eens ongelijk :lipssealed:
Ik had ook niet verwacht dat ze mee zouden betalen hoor, maar dat geef ik ook in mijn laatste post aan, maar mijn vriendin wou het graag proberen, met name omdat in het boekje wel staat dat ze omhoog kunnen. Het was meer de manier hoe er werd gecommuniceerd, maar ik heb natuurlijk niet het hele gesprek hier neergezet.

@Arjan, bedankt, dat is natuurlijk het overwegen waard. Hopelijk heb ik voorlopig helemaal geen dealer nodig :grin:

@Marcel, ik snap je punt, en tuurlijk kan je niet overal op zetten wat wel en niet kan, maar in het boekje staat gewoon dat het wel kan. Dus dat klopt dan natuurlijk niet! (ik moet wel even zeggen dat ik zelf het boekje nog niet helemaal heb doorgelezen, maar m'n vriendin heeft een zin opgelezen waarin staat dat ze omhoog kunnen).
Ik snap op zich ook wel dat de dealer er niet veel mee kan, zoals ik hierboven al aangaf had ik het ook niet verwacht, feit blijft dat het boekje aangeeft dat het wel kan. Aan de andere kant had mijn vriendin gewoon eerst de sneeuw weg moeten halen, maar ja, ze had natuurlijk niet verwacht dat ze niet omhoog kunnen.
Groet,
Martijn

Afbeelding
Marcel83

Bericht door Marcel83 »

als het boekje dat duidelijk zegt, dan maakt dat de situatie een beetje anders ja :wink:

nouja, in elk geval, succes met het afhandelen!
gehaktstaaf

Bericht door gehaktstaaf »

Voor zover ik weet kunnen de wissers niet omhoog ivm. diefstal van de flatblades. Deze zijn er zo af te halen en relatief duur.
Meende dat ik het eens gehoord heb in een filmpje van de ANWB. Ff zoeken..
http://www.kampioen.nl/published/kmp/co ... rs.nl.html
Gevonden, vanaf 3:10 heeft hij het over flatblades...
Pekke
forum starter

Bericht door Pekke »

zijn er ook zo makkelijk af te halen...
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Frank [Factory] »

inderdaad, dat heeft niks met de arm te maken. Gewoon indrukken en eraf halen.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Exterieur (vraag & antwoord)”