Knipperlicht kapjes
Knipperlicht kapjes
Ik heb een vraagje over knipperlichtkapjes. Standaard zijn ze oranje, maar ik wil ze zwart achtig of zilverachtig. Nou zag ik op de website van Carfantasy dat ze aan paar verschillende hadden.
Maar bij sommige staat: Clio '98. Maar ik heb een Clio2phase2, gaat dit dan passen? Want bij sommige knipperlichtkapjes staat ook gewoon: clio, kangoo, megane etc.
Bijvoorbeeld deze:
http://www.carfantasy.nl/zijknipperlich ... 6dd63e9003
Maar bij sommige staat: Clio '98. Maar ik heb een Clio2phase2, gaat dit dan passen? Want bij sommige knipperlichtkapjes staat ook gewoon: clio, kangoo, megane etc.
Bijvoorbeeld deze:
http://www.carfantasy.nl/zijknipperlich ... 6dd63e9003

- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Re: Knipperlicht kapjes
Gewoon ff bellen met Carfantasy en vragen aan Dennis! Komt het altijd goed 

ik en men vriendin hebben smoke pinkers gestoken van auto style en ze passen op de ph1 en op de ph2
ik had vroeger witte origineel maar die vielen te veel op

ik had vroeger witte origineel maar die vielen te veel op
Jah oke, maar van een phase 1 heeft dus dezelfde aansluiting als van een phase 2? Ik weet ook niet hoe het vast zit, geklikt denk?

je moet niets aansluiten
gewoon pinker afhalen (lanks de 2zijkanten uit klikken) en lampje uitdraaien en op je nieuw indraaien
gewoon pinker afhalen (lanks de 2zijkanten uit klikken) en lampje uitdraaien en op je nieuw indraaien
Ja maar ik bedoel dat gaat waar het hele knipperlichtunitje ingaat, dat gat. Of dat hetzelfde is als bij een clio 2 phase 1 . Want als dat gat net iets groter of kleiner is dan gaat die unit ook niet passen natuurlijk.

k heb wel vaak gelezen dat ze wat moesten aanpassen??
ik heb die van mn ma gejat, die heeft n clio 2 ph. 3....
paste zo, en andersom ook!
ik heb die van mn ma gejat, die heeft n clio 2 ph. 3....
paste zo, en andersom ook!

Ik weet het dus niet. En ik wil die lichtjes voor mijn verjaardag vragen dus wil wel als iemand ze voorm e koopt dat ze dan in 1 keer goed zijn anders vind ik het zo vervelend. Ik ga wel even carfantasy mailen.

die van auto style passen zonder fout
op mijn ph2 en die van men vriendin ph1 hebben we net dezelfde pinkers besteld en geplaatst.
idd de pinker zelf moer je heel klein beetje aanpassen anders passen ze wel nog maar dan heb je een gleuf. als je foto hebt dan kan ik je beter uitleggen wat je moet weg vijlen (is een lijntje van een halve cm)
op mijn ph2 en die van men vriendin ph1 hebben we net dezelfde pinkers besteld en geplaatst.
idd de pinker zelf moer je heel klein beetje aanpassen anders passen ze wel nog maar dan heb je een gleuf. als je foto hebt dan kan ik je beter uitleggen wat je moet weg vijlen (is een lijntje van een halve cm)
Ik zal kijken of ik een foto kan maken. Heb nog geen antwoord terug van carfantasy

Ik heb ook die van carfantasy maar ze pasten pas nadat ik dat achterste kapje eraf had gehaald..
mijn witte knipperlichten heb ik ook van autostyle moes wel even met een kniptang een kantjes weg knippen aan de achterkant daarna paste die gewoon. is zo gebeurd 

Ja oke dat is het probleem ook niet. fluitje van een cent. Ik heb zilver/smoke achtige in gedachte maar ik ben binnenkort jarig dus ik wacht het even af want misschien krijg ik ze wel 

Ik heb vandaag mijn witte knipperlichtjes op kunnen halen, alleen het probleem is dat ik niet weet hoe ik ze moet monteren....!!!!
hebben geprobeert onder bij de banden de kappen los te maken alleen zit daar een soort plug in waardoor de zwarte kap er niet onderweg wil.
Kan iemand mij helpen???
hebben geprobeert onder bij de banden de kappen los te maken alleen zit daar een soort plug in waardoor de zwarte kap er niet onderweg wil.
Kan iemand mij helpen???
Ik heb het gedaan met een schroevendraaier en een theedoek. Werkte prima. De nieuwe kon ik er zo inklikken.
Heb je dat gewoon via de buitenkant gedaan???o8-Carni-8o schreef:Ik heb het gedaan met een schroevendraaier en een theedoek. Werkte prima. De nieuwe kon ik er zo inklikken.
Yep!
Eerst met je vingers wat ruimte maken en dan met de schroevendraaier er tussen die je uiteraard afdekt met de theedoek.
Eerst met je vingers wat ruimte maken en dan met de schroevendraaier er tussen die je uiteraard afdekt met de theedoek.
en hoe zit dat dan met de haakjes die aan de achterzijde van de lampen zitten, die krijg je toch nooit door dat gat heen???
Als je de unit een beetje los heb kan je de "weerhaak" met de punt van je schroevendraaier indrukken, zodat deze wel door het gat past. (of zelfs met je vingers als niet al te grote handen hebt)