Speakers uit bij brulstand...

Van tweeter tot Woofer
Plaats reactie
Jeff 16V

Speakers uit bij brulstand...

Bericht door Jeff 16V »

Heey,

Als ik nou de bass op radio vol open schroef en het volume goed hard zet. Dan valt telkens het geluid van de speakers uit... De Sub blijft wel gewoon door bonken en brullen..... Gisteren ff beetje geprobeerd wat het ding nou kon en toen had ik dus dit probleem :thumbsdown:

Niet dat jet het ding eiglijk ooit zo hard zet waarschijnlijk :laugh4: Maar toch wel ff weten wat dat nou is... Zou niet moeten denk ik zo....
Viper
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Speakers uit bij brulstand...

Bericht door Viper »

Wat voor radio en speakers heb je? Misschien slokt de sub al het vermogen op ofzo?
Vallen al je 4 de speakers uit?
Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Klinkt wel weird in ieder geval.
jorna1.2rn

Bericht door jorna1.2rn »

Dit heb ik ook wel eens gehad maar dan andersom. Als je de sopeakers versterkt hebt dan slaat je versterjker in de bescherming omdat je sub alle stroom opslurpt. je speakers gaan dan uit omdat de beveiliging door spelen met een te lagespanning voorkomt. Gebeurt dit niet meer dan branden je speakers door.
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

heb een JVC radio met 4x50watt max en daar zitten gewoon 4x pioneer speakers op met 25 watt rms 80 watt max.... heb op de radio de treble of hoe heet dat? :smash: vol open staan ik zal is kijken of dat uitmaakt...

merkte btw laatst dat hij het alleen heb als ik de loud functie op de radio aanzet......
jorna1.2rn

treble en bass is om een balans te vinden tussen hoog en lage tonen. Dus denk niet dat dat iets uit zal halen maar het zou kunnen.
groeten,Jarno
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

maakt inderdaad niks uit.....

Maar bij de loud-functie valt dus de zooi uit als je het te hard aan heb... Dus dan overbelast hij de boel ofzo denk ik...
Viper
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Viper »

Gooi er dan ook een fatsoenlijke installatie in! :wink: :mad:
Contacteer:

Bericht door Age »

of een goede reden om hem niet te hard te zetten! :idea:
Groet, Age
jorna1.2rn

hmmz denk dat hij dan rgens in de bescherming springt dus ff alle lampjes op je versterker in de protection oid springt of de zekering in je radio iets zwaarder maken dan kan die iets meer belasting aan. Ik zeg er wel bij dat er dan een iets groter risico dat je iets door brand in je radio maar het zou kunnen helpen. Of indd loud functie uit laten en de knop iets minder ver open draaien
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

nou ja ik maak me er niet druk om.... heb hem alleen is zo hard gehad om te kijken wat hij ken... Maar zo hard staat de achterwisser te springen krijg je knallende koppijn en is gewoon echt niet leuk meer........ Als je naast de auto staan krijg je echt het id dat hij uit elkaar valt :laugh4: :smash:
Contacteer:

Bericht door Age »

Jeff 16V schreef:Als je naast de auto staan krijg je echt het id dat hij uit elkaar valt :laugh4: :smash:
ach ff goed met de kit spuit rond...... :lol:
Groet, Age
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

zit gewoon met de originele bedrading dus lijkt me sterk... en om het kleine stekkertje nou op het groote voetje te duwen... :smash:
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

Heb nou die Bullit radio van Vinnie erin zitten.... Met deze ken hij nog harder als dat hij emt de andere radio ging.... En nou blijft hij het wel doen..... Denk dat toch dat de radio versterker overbelast werd ofzo.....
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Vinnie »

niet te veel dvd's kijken onderweg hè!?
Groeten, Vincent.
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

haha nee is het schermpje te klein voor :laugh4:

zijn al plannen voor een extra scherm op een mooi weggewerkt plaatsje :lipssealed:

En nog bedankt voor de gebruiksaanwijzing :thumbsup:
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Vinnie »

no problem, was gewoon een fout van mij, had ik beter moeten opletten met het inpakken :thumbsup:

veel plezier er mee :thumbsup:
Groeten, Vincent.
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

Heey alles doet het op zich wel goed nu :thumbsup:

Alleen blijf ik een hele zachte ruis uit de speakers horen... Tijdens muziek afspelen maar ook als ik de muziek op pauze heb blijft de ruis.....

Heb iemand enig idee wat dat ken wezen??
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Vinnie »

loopt het geluid mee met de motor?
Groeten, Vincent.
Jeff 16V

Bericht door Jeff 16V »

motor uit heb hij het ook...... standje 1 contact en standje 2 maakt ook niet uit..... Al geprobeerd :mad:

Had jij BTW met die radio ook dat als je zeg maar hem op liedje 3 zet, lekker gaat rijden... Na een tijd rijden denk je wat een kutlied!! Dan is hij bij lied 20.... Dus je drukt op volgende en dan schiet hij naar liedje 4........ Dan gaat hij dus naar het lied na degene waarop hij gestart is... Of ligt dit aan mij? En USB speelt hij ook niet goed af :thumbsdown:
Plaats reactie

Terug naar “In Car Entertainment / ICE (vraag & antwoord)”