MediaNav kaduuk??

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
SarahvP
beginner
Contacteer:

MediaNav kaduuk??

Bericht door SarahvP »

Hallo allemaal,

Wat begon met problemen waarbij alleen kaarten en navigatie niet meer functioneerde, is inmiddels uitgelopen op een MediaNav die constant opnieuw opstart en waarbij ik het windowsscherm te zien krijg.
Eerder startte de MediaNav een Aantal keren opnieuw op om ineens weer op de radio uit te komen... Maar nu dus niet meer. Wie helpt mij en voorkomt een duur ritje garage ?

Groet, Sarah
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Re: MediaNav kaduuk??

Bericht door jeroen33 »

Heb je zelf iets geprobeerd aan te passen aan het systeem of is dit probleem spontaan ontstaan?
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
SarahvP
beginner
Contacteer:

Bericht door SarahvP »

Geprobeerd de kaarten te updaten, maar dat is toen al niet gelukt. Verder geen acht opgeslagen. Had zoiets van doe ik het met de kaarten die er al op staan. En paar maand later kwam ik er achter dat de kaarten en navigatie niet werkten
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

🤔 lastig. Mijn Medianav bleef ooit ook opnieuw opstarten nadat ik zelf met de software aan het rommelen was geweest.
Heb toen lang gezocht en ergens diverse programma's en de originele Medianav software gevonden waarmee ik het hele apparaat opnieuw kon installeren.
Helaas is dat al zo lang geleden dat ik niet meer precies weet hoe en heb ik ook die bestanden niet meer omdat de Clio allang verkocht is.

Heb je al geprobeerd het recovery bestand van de Renault site te gebruiken?
jeroen33
über forummer
Contacteer:

Bericht door jeroen33 »

Heb nog even gezocht op het forum naar mijn oude berichten.
https://www.clioclub.info/forum/viewtop ... t=Manamana
Helaas bestaat die site niet meer waar ik de bestanden vandaan had.

Wellicht kun je beter een andere Medianav kopen. Er zijn er hier meerderen die hem vervangen hebben voor een nieuwere dus misschien wil iemand de originele voor een zacht prijsje weg doen...
Brandon92
forum starter
Contacteer:

Bericht door Brandon92 »

Had je ook al geprobeerd om de radio spanningsloos te maken. Misschien doet dit nog wat omdat hij dan wel helemaal opnieuw moet opstarten. Je kunt de radio er uit halen en dan 1 stekker er uit halen. Maar je kunt ook even de rode accuklem even loskoppelen.
Let wel even op. Wanneer je hem dan weer opstart heeft hij een vier cijferige code nodig. Zonder die code gaat hij niet aan.
SarahvP
beginner
Contacteer:

Bericht door SarahvP »

Toevallig is hij in juli spanningsloos geweest na pech op de weg. De kleine was toen mee en heeft zich tijdens het wachten vermaakt waardoor de accu leeg was😂. Maar heeft dus niet geholpen
Brandon92
forum starter
Contacteer:

Bericht door Brandon92 »

Ik zal dan toch echt even de accu klem er even afhalen. Dat de Accu leeg is wil nog niet zeggen dan hij echt leeg is. Hiermee bedoel ik dat de accu niet sterk genoeg is om de auto te starten, maar ook al geeft de accu bijvoorbeeld nog maar 9 V als spanning. Dit kan nog steeds genoeg zijn om de gegevens op de radio te bewaren.
SarahvP
beginner
Contacteer:

Bericht door SarahvP »

Ik moest de radio code invoeren. Dus die was wel leeg🙈
Brandon92
forum starter
Contacteer:

Bericht door Brandon92 »

Dan was die inderdaad helemaal leeg.
SarahvP
beginner
Contacteer:

Bericht door SarahvP »

Volgende week maar naar de garage. Kan niets vinden aan bestanden en inmiddels is het alleen nog maar Renault logo. Ze denken dat het wel lukt met software update. Nou ik hoop er ook ernstig op. Wordt vast duur zat🙄
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”