Hallo,
Ik heb sinds kort een verse auto, een Clio Estate uit 2017. Daarin zit een Medianav evolution V2 (versie 9.1.3). Zeer blij mee, ik ben alleen nog op zoek naar wat tweaks voor weergave van afgespeelde muziek. Ik heb een enorme playlist op een USB stick, die ik eens in de zoveel tijd ververs.
Vraag:
Is het mogelijk om het Media scherm aan te passen, zodat ik daar wat meer informatie te zien krijg dan alleen de artiest en track info? Ik heb een vrij uitgebreide muziek collectie, die voor zo'n beetje alles de juiste tags bevat. De Medianav laat echter alleen de artiest en track zien, en gelukkig ook de albumart.
Wat ik het liefst zou willen, is dat ik naast bovengenoemde info, ook het album zou kunnen zien. Daarnaast zou het fijn zijn als de getoonde informatie zou scrollen, zodat ik ook tekst kan lezen die niet in 1x op het schermpje past. Zijn er tweaks beschikbaar die dit mogelijk maken?
Bonus vraag 1:
Is er ergens een instelling die zorgt dat de Medianav bij opstarten standaard de mediaplayer opent? Ik doe dit nu elke keer dat ik wegrij handmatig.
Bonus vraag 2:
Naast bovengenoemde info, is er iemand die heeft kunnen vinden welke MP3 codecs eigenlijk ondersteund worden? Mijn eerste poging leverde een beste stapel tracks die niet eens wilden afspelen, dat leverde een foutmelding òver de gebruikte codec. De informatie van Renault zegt dat MP3 wordt ondersteund, maar het is kennelijk toch wat kritischer dan dat.
Medianav Evolution Media playback opties (albumnaam op scherm)
Medianav Evolution Media playback opties (albumnaam op scherm)
Laatst gewijzigd door Binsky op 04 apr 2021 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Medianav Evolution V2 Media playback opties (albumnaam op scherm)
Hallo,
Naar mijn weten is het niet mogelijk wat je wilt zonder de wereld van mods te gaan verkennen. De MediaNav Evo (v9.1.3 is volgens mij de Evo 1 en niet de 2) is zo ongeveer hoe je hem krijgt en that's it. Je kan in Micom nog het een en ander aanpassen maar niet de dingen die jij wilt.
Zelf ben ik niet bekend met de mods voor MediaNav aangezien ik een MediaNav Evo 2 (v1.0.13.3) heb met Android Auto wat ik altijd gebruik i.c.m. Spotify.
Bonus vraag 1 is naar mijn weten standaard ook niet mogelijk.
Bonus vraag 2 heb ik geen idee van.
Naar mijn weten is het niet mogelijk wat je wilt zonder de wereld van mods te gaan verkennen. De MediaNav Evo (v9.1.3 is volgens mij de Evo 1 en niet de 2) is zo ongeveer hoe je hem krijgt en that's it. Je kan in Micom nog het een en ander aanpassen maar niet de dingen die jij wilt.
Zelf ben ik niet bekend met de mods voor MediaNav aangezien ik een MediaNav Evo 2 (v1.0.13.3) heb met Android Auto wat ik altijd gebruik i.c.m. Spotify.
Bonus vraag 1 is naar mijn weten standaard ook niet mogelijk.
Bonus vraag 2 heb ik geen idee van.
Renault Clio TCe 90 ENERGY NIGHT & DAY 2014 (verkocht)
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Peugeut Partner 1.5 HDI 130PK EAT8 (Ex Auto v/d zaak)
Peugeot 508SW PSE 2024
Re: Medianav Evolution V2 Media playback opties (albumnaam op scherm)
Bedankt voor je antwoord, jammer dat het niet zomaar lijkt te kunnen. Dan maar mods uitvogelen, al hoopte ik wel op een ietwat standaard manier, ik wil wel dat de boel gewoon blijft werken. :D Als iemand wat mods weet die mogelijkheden bieden, dan hoor ik het zeer graag.
Ook bedankt voor de verheldering, ik las ergens dat die 9.1.3 de evo 2 zou zijn, maar dat klopte dus niet. Ik heb het onderwerp meteen maar aangepast.
Ook bedankt voor de verheldering, ik las ergens dat die 9.1.3 de evo 2 zou zijn, maar dat klopte dus niet. Ik heb het onderwerp meteen maar aangepast.