Probleem met weergave actieradius en ecodrive

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Baran04
beginner
Contacteer:

Probleem met weergave actieradius en ecodrive

Bericht door Baran04 »

Goede dag,

Ik had een vraag mijn clio met rlink berekent om de seconden opnieuw de actieradius en die speelt dan steeds met 30 a40 km naar boven en beneden, als ik de eco modus aanzet via de scherm om mijn score te bekijken reset die steeds na 1km naar 0 weet iemand mischien waardoor dit komt?

Heb de auto pas aangeachaft een clio uit 2014 had hem gekregen met een volle tank heb hem nog niet leeg gereden en getankt de 2de keer.
Sisat72
beginner
Contacteer:

Re: Probleem met weergave actieradius en ecodrive

Bericht door Sisat72 »

Hoi allemaal,
Ik heb hetzelfde probleem; de actieradius, actueel verbruik en gemiddeld verbruik vallen willekeurig weg (er verschijnen dan vier streepjes ----) en bij terugkomst begint de computer dit opnieuw te berekenen. Benzinemeter werkt goed (doet niet vreemd) en ik heb de cockpit (teller) al losgehad en kabels goed aangedrukt. Nu heb ik 2 vragen;

1.- weet iemand waar de boordcomputer zit waar deze gegevens berekend worden (dan kan ik daar nog eens kabels etc lostrekken) ?
2.- ik heb op de MediaNAV1 (versie 7.0.5) de temperatuur en ECO button via Micom aangezet. Ook deze krijgen geen input van de auto. Weet iemand of je dat bijvoorbeeld eerst via DDT4ALL moet activeren ?

Foto; https://photos.app.goo.gl/UBWMwnjFoc7DTD549
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Elektronica (vraag & antwoord)”