Ik heb onlangs een 2018 Clio IV limited edtion gekocht met media nav.
Nu probeer ik mijn kaarten te updaten en dit zou zeer makkelijk moeten zijn. Ik heb alreeds de Renault Media Nav Evolution Toolbox gedownload en dan volgt de eerste stap en dat is een lege usb in de auto te plaatsen en naar kaart/update gaan maar telkens krijg ik de melding dat de media niet gevonden wordt.
Ik heb een 4/16/64 GB usb geprobeerd met alle mogelijke Filesystems (fat/fat32/ntfs) maar altijd de freaking foutmelding.
Kan iemand mij helpen hiermee? of nog beter.. is er een manier om de usb te preppen zonder deze eerst in de auto te stoppen. Ik ga er vanuit dat hij slechts een aantal bestanden erop zet zodat de pc-software weet wat hij moet updaten.
oja..software versie 9.1.3 als dat nog belangrijk is.
Media niet gevonden bij kaartupdate
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Media niet gevonden bij kaartupdate
de stick moet fat 32 geformatteerd zijn en leeg, in de auto ga je naar navigatie en dan even zoeken naar de update knop.
deze gaat dan de gegevens van je systeem op je stick zetten , die moet in je pc verder bewerken en dan de zelfde stap om de gegevens op de medianav zetten
het kan best even duren voor het systeem vraagt of je de gegevens wil schrijven naar je stick, kan zomaar 10 minuten duren voordat je iets ziet gebeuren
deze gaat dan de gegevens van je systeem op je stick zetten , die moet in je pc verder bewerken en dan de zelfde stap om de gegevens op de medianav zetten
het kan best even duren voor het systeem vraagt of je de gegevens wil schrijven naar je stick, kan zomaar 10 minuten duren voordat je iets ziet gebeuren
http://tinuske3.werkaandemuur.nl
clio4 dci90 flamme rouge estate
clio4 dci90 flamme rouge estate