Hoi !
Ik heb R-Link in mijn clio 4. ik heb zelf de tweeters, speakers voor en speakers achterin vervangen. Ook heb ik een pioneer TS-WX300A subwoofer achterin.
De bass is top alleen als het volume hoger gaat hoor je gewoon dat de hoge tonen vervormen.
Nou las ik dat een iso versterker hier misschien wel de oplossing voor is. Misschien kan iemand mij daar meer over vertellen met evt linkjes etc.
Alvast bedankt !
ISO versterker voor minder vervorming geluid?
-
- beginner
- Contacteer:
Re: ISO versterker voor minder vervorming geluid?
+1 met deze vraag. Wat een drama geluid in deze auto; anno 2014-2019 onwaardig. Wie o wie heeft zo'n ding ingebouwd?
-
- beginner
- Contacteer:
Weet iemand een forum waar wellicht iemand ons kan helpen?
-
- beginner
- Contacteer:
Ja ik heb een ISO versterker van Pioneer ingebouwd in combinatie met focal 6.1 kit.
Is nu gewoon top, ik denk dat zelfs alleen al de versterker meer had gedaan dan ik had verwacht.
Is nu gewoon top, ik denk dat zelfs alleen al de versterker meer had gedaan dan ik had verwacht.
Goedemorgen,
Bestaat er een iso splitter zodat je de originele audio uitgangkabels niet hoeft te bewerken?
Dus dat je er een splitter tussen zet, ene kant weer in de radio, dan de andere kant aan een hi-low converter. Die dan weer naar een versterker.
Groeten, Fabian
Bestaat er een iso splitter zodat je de originele audio uitgangkabels niet hoeft te bewerken?
Dus dat je er een splitter tussen zet, ene kant weer in de radio, dan de andere kant aan een hi-low converter. Die dan weer naar een versterker.
Groeten, Fabian
Renault Clio RS 4 Heden
Renault Clio RS 2 ex
Renault Megane 2.0 16V ex
Renault Clio RS 2 ex
-
- beginner
- Contacteer:
Ah top! Kun je ons vertellen hoe je dat precies gedaan hebt en welke ISO versterker je hebt gebruikt van Pioneer?Wouterclio1991 schreef: 04 jan 2020 00:22 Ja ik heb een ISO versterker van Pioneer ingebouwd in combinatie met focal 6.1 kit.
Niemand een idee
Groeten, Fabian

Groeten, Fabian
Fabian86 schreef: 04 jan 2020 08:01 Goedemorgen,
Groeten, Fabian
Renault Clio RS 4 Heden
Renault Clio RS 2 ex
Renault Clio RS 2 ex