Verlichting uit
Verlichting uit
Vraag waarom gaan mijn koplampen niet automatisch uit als ik de auto afzet en op slot doe? Is dat in te stellen via de ddt4all? Clio 4 ph 4
Clio 0.9 zen wit 2018
Re: Verlichting uit
Alleen als je een lichtschakelaar er in heb die een "auto" stand heeft. Die kan je dan op auto zetten en dan gaat hij ook tijdens het automatisch rijden aan of uit, naar gelang lichtsterkte. Doe je dan in de avond de auto op slot gaat hij ook automatisch uit.
Re: Verlichting uit
Mijn verlichting is voorzien van lichtsensor en ik heb de lichtschakelaar permanent op de stand "auto" staan. Daarmee gaat alles na ca. 10 sec. vanzelf uit nadat de deuren op slot zijn gegaan.
Als ik de lichtschakelaar niet op "auto" maar op dim- of grootlicht zet, dan blijft de verlichting na het afschakelen van de motor branden en krijg ik (40) waarschuwingspiepjes zodra ik de deuren openmaak. De lampen blijven vervolgens nog een paar minuten branden maar gaan daarna tóch uit.
Voorzover ik weet is e.e.a. niet via ddt4all te beïnvloeden. Het alarm uitschakelen staat nog altijd op mijn bucketlist.
Als ik de lichtschakelaar niet op "auto" maar op dim- of grootlicht zet, dan blijft de verlichting na het afschakelen van de motor branden en krijg ik (40) waarschuwingspiepjes zodra ik de deuren openmaak. De lampen blijven vervolgens nog een paar minuten branden maar gaan daarna tóch uit.
Voorzover ik weet is e.e.a. niet via ddt4all te beïnvloeden. Het alarm uitschakelen staat nog altijd op mijn bucketlist.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré