hallo ik heb een aantal maanden geleden een renault clio 1.5 dci uit 2013 gekocht
ik wilde de navigatie kaarten updaten maar ik kom tot de ontdekking dat de usb ingang waarschijnlijk kapot is want als ik de stick erin wil doen slaat alles vast
weet iemand hier een oplossing voor mvg
usb medianav kapot
Re: usb medianav kapot
Heb je ook nooit muziek gespeeld vanaf USB dan?
Heb je meerdere USB sticks geprobeerd?
Heb je meerdere USB sticks geprobeerd?
Ex Clio IV estate 1.5DCI rijder.
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Nu Peugeot 308 1.6 Blue HDI
Zorg dat de usb als FAT 32 is geformatteerd.
Probeer anders de medianav te updaten naar de recenste versie. Bekijk dan of het probleem nog blijft.clio 1959 schreef: 24 feb 2019 08:06 hallo ik heb een aantal maanden geleden een renault clio 1.5 dci uit 2013 gekocht
ik wilde de navigatie kaarten updaten maar ik kom tot de ontdekking dat de usb ingang waarschijnlijk kapot is want als ik de stick erin wil doen slaat alles vast
Anders zou je eventueel mijn medianav kunnen overnemen, maar bekijk eerst of je die werkend krijgt.
Al wat erop gevonden?clio 1959 schreef: 24 feb 2019 08:06 hallo ik heb een aantal maanden geleden een renault clio 1.5 dci uit 2013 gekocht
ik denk dat de usb kapot is gemaakt door de vorige eigenaar weet iemand wie hem kan repareren mvg