Goedenavond,
Excuses als het al ergens op het forum staat maar ik kon het zo snel niet vinden.
Sinds vorige week heb ik een nieuwe Clio station uit 2017 met Media Nav Evolution. Als ik goed ben geïnformeerd zou hier een optie bij moeten zitten dat files worden weergegeven en bij het maken van de route hier zoveel mogelijk rekening mee wordt gehouden. Ik heb nu al van alles geprobeerd maar ik krijg de files niet inzichtelijk in mijn navigatie.
Wie kan mij helpen?
TMC via Media Nav Evolution
Re: TMC via Media Nav Evolution
Bij instellingen kan je verkeersinfo aanzetten.
Op het navigatiescherm zie je dan linksonder een teken in de vorm van een antenne. Wanneer er verkeersinfo is zie je een twee auto' als fileteken. Helaas werkt het vaak niet omdat de software niet goed is. Medianav zoekt dan skyradio en komt niet op de verkeersinfo van Bemobile die wel werkt. Het hangt teveel van toeval aan elkaar of je deze info wel of niet krijgt. Inderdaad licht Renault dit op in de folders, maar is de werking niet best.
Komt doordat de tmc of tpeg niet op de goede frequentie zoeken. Zouden ze zo kunnen oplossen, maar helaas....
Op het navigatiescherm zie je dan linksonder een teken in de vorm van een antenne. Wanneer er verkeersinfo is zie je een twee auto' als fileteken. Helaas werkt het vaak niet omdat de software niet goed is. Medianav zoekt dan skyradio en komt niet op de verkeersinfo van Bemobile die wel werkt. Het hangt teveel van toeval aan elkaar of je deze info wel of niet krijgt. Inderdaad licht Renault dit op in de folders, maar is de werking niet best.
Komt doordat de tmc of tpeg niet op de goede frequentie zoeken. Zouden ze zo kunnen oplossen, maar helaas....
Clio Estate 0,9tce Zen
Dus hier is helemaal geen oplossing voor?
Klagen bij je dealer en Renault Nederland. Ze moeten de software aanpassen.
Clio Estate 0,9tce Zen
Kijk hier ook nog even naar.
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 44&t=26130
Overigens kwam ik op internet software 9.1.1 tegen maar wordt nog niet aangeboden in toolbox.
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 44&t=26130
Overigens kwam ik op internet software 9.1.1 tegen maar wordt nog niet aangeboden in toolbox.
Clio Estate 0,9tce Zen