Hai allemaal,
Ik heb 3 problemen met mijn Clio type IV met de verbinding van mijn Samsung S7 met het MediaNav systeem. Hiervoor had ik een Blackberry en zei mijn dealer dat het met de compatibiliteit van BB te maken had. Nu echter met mijn S7 dezelfde ellende.
1. Om de haverklap kiepert hij de verbinding er uit waarna ik telkens 2x opnieuw moet aanmelden voordat hij hem, na lang wachten, weer oppakt. Heb alles al tig keer opnieuw aangemeld, nieuwste software zit er op zegt Bochane.
2. Als ik mijn telefoon opneem staat mijn systeemvolume standaard op 16. Dit is echter niet te verstaan. Ik moet dan minimaal naar 23 ophogen op een beetje fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren. Maar ik zie een mogelijk oplossing met isolatiemateriaal welke ik zeker ga uitproberen.
3. Als ik heb gebeld en de verbinding verbreek krijg ik een knal over mijn speakers zodat ik bijna tegen het plafond zit van schrik. Dit is compleet willekeurig en de ene keer gebeurt het wel en de andere keer gebeurt het niet. Bochane weet het niet op te lossen en zegt dat alles goed staat. Nu tik ik dus heel spastisch het geluid zo snel mogelijk terug als het gesprek beëindigd gaat worden om maar geen hartverzakking te krijgen.
Zijn er mensen die dit herkennen of misschien weten of eea met elkaar te maken zou kunnen hebben? Ik word er lichtelijk verdrietig van omdat Bochane Zeist geen oplossing weet.
Problemen met telefoonverbinding MediaNav
Re: Problemen met telefoonverbinding MediaNav
Heb een R-link systeem en een Samsung S7, zelfde probleem met wegvallende verbinding etc. Laatst alles weer naar fabrieksinstellingen gezet en telefoon(s) weer opnieuw gekoppeld. Doet het nu weer 2 weken goed...
Nee geen R-link, normaal MediaNav systeem. Ik word er helemaal verdrietig van. Heb al van alles geprobeerd, Bochane weet het ook niet en geeft verder niet thuis.
Gewoon even bellen met renault en zeggen dat de dealer je ook in de steek laat. Dat je dat toch niet verwacht van zo een groot automerk. Wedden dat ze je gaan helpen. dealer zal niet blij zijn, maar ja dat hebben ze dan aan hun zelf te danken.