Medianav Evolution versie 8.0.5
Medianav Evolution versie 8.0.5
Hoi Allemaal,
ik heb zojuist mijn net aangeschafte clio uit 2016 aangemeld via de toolbox.
Ik moest eerst een update installeren, dat blijkt versie 8.0.5. te zijn.
Ik kan nergen echter een changelog vinden.
Weet iemand wat de verschillen van 8.0.5. tov 7.0.5 zijn?
ik heb zojuist mijn net aangeschafte clio uit 2016 aangemeld via de toolbox.
Ik moest eerst een update installeren, dat blijkt versie 8.0.5. te zijn.
Ik kan nergen echter een changelog vinden.
Weet iemand wat de verschillen van 8.0.5. tov 7.0.5 zijn?
Re: Medianav Evolution versie 8.0.5
Volgens het Italiaanse forum is de foutmelding dat de kofferbakker open staat opgelost (bij sommige andere auto's die medianav evo hebben) en zijn de geluidsinstellingen aangepast waardoor het geluid harder kan: http://lamiaclioiv.forumcommunity.net/?t=60164946
Heb het geinstaleerd , maar heb nu problemen met de radio die het scherm geeft van de klok , maar dan toch werkt als radio ? Als ik dde radio uitzet tijdens het rijden en dan na de rit het conatct afzet , springt deze aan en dat geeft dan een doffe klopgeluiden in luidsprekers ... Voor de rest zit daar niets speciaal meer in dan in versie 7.0.5
-
- beginner
- Contacteer:
ik heb contact gezicht met Renault Nederland. dit was hun antwoord op de changelog. 8.05.
Wat betreft tot uw feedback en vragen aangaande het Medianav systeem en de recente software update, heb ik navraag voor u gedaan.
De doorgevoerde verbeteringen van software 8.05 zijn de volgende:
* Verbetering van het TMC management proces
* Stem Herkennning, geluid en Bluetooth gerelateerde bug fixen
* Achteruitkijk Camera Instructie/richtlijnen beeld veranderingen
Deze informatie is echter niet beschikbaar op de Medianav Evolution zelf, in andere woorden deze informatie is niet zichtbaar ergens op de eenheid. Wij zullen uw feedback over de beschikbaarheid van de informatie via changelogs in het systeem, in ieder geval doorgeven alsmede uw feedback over het gebruikersgemak van het Medianav systeem. Verder aangaande uw vraag of het Medianav systeem te vervangen is door een ander Renault navigatiesysteem, dit is helaas niet mogelijk.
Wij hopen er op u hierbij antwoord te hebben gegeven op uw vragen en willen u bedanken voor uw feedback, zoals gezegd zullen wij dit intern doorgegeven ter verbetering van onze services en producten. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.
Mochten wij u niet meer spreken, dan rest ons u vele jaren rijplezier toe te wensen in uw Renault Clio.
bij deze
Wat betreft tot uw feedback en vragen aangaande het Medianav systeem en de recente software update, heb ik navraag voor u gedaan.
De doorgevoerde verbeteringen van software 8.05 zijn de volgende:
* Verbetering van het TMC management proces
* Stem Herkennning, geluid en Bluetooth gerelateerde bug fixen
* Achteruitkijk Camera Instructie/richtlijnen beeld veranderingen
Deze informatie is echter niet beschikbaar op de Medianav Evolution zelf, in andere woorden deze informatie is niet zichtbaar ergens op de eenheid. Wij zullen uw feedback over de beschikbaarheid van de informatie via changelogs in het systeem, in ieder geval doorgeven alsmede uw feedback over het gebruikersgemak van het Medianav systeem. Verder aangaande uw vraag of het Medianav systeem te vervangen is door een ander Renault navigatiesysteem, dit is helaas niet mogelijk.
Wij hopen er op u hierbij antwoord te hebben gegeven op uw vragen en willen u bedanken voor uw feedback, zoals gezegd zullen wij dit intern doorgegeven ter verbetering van onze services en producten. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.
Mochten wij u niet meer spreken, dan rest ons u vele jaren rijplezier toe te wensen in uw Renault Clio.
bij deze
-
- beginner
- Contacteer:
De mijne komt uit 17-02-2013 en die was van af fabriek af aan voorzien van Versie 2.0.9 en is ooit een keer geüpdated naar 4.0.3 en zelf via de Toolbox 4.0.6 er opgezet. 7.0.5 ging daar niet op werken. Ik heb via een Turkse website een versie 7.0.5MD kunnen aanschaffen. dat is geen officiële versie. als daar je die door de Toolbox heen gooit dan krijg je meteen een Fout melding dat er iets niet ondersteund wordt met de versie. echter is de 7.0.5md wel verbeterd in de Bluetooth audio streaming en kan via de geluids instellingen nu de Navigatie en Telefoon etc. apart instellen en het menu indeling is gelijk aan de 7.0.5. 1 bug heb ik wel geconstateerd. zodra je de radio aanzet dan komt hij elke keer in het begin scherm. als je voor het laats FM radio aangehad hebt speelt hij daarwel op verder. Ik heb even diepgaande onderzoek gepleegd en de Nieuwe Clio's hebben een LG LAN5210WR4 met 8.0.5 en de mijne uit 2013 heeft de LG LAN5210WR1 met 2.0.9. waardoor de hardware ook anders is. De Media NAV die Oa in de Capture en Traffic zitten en Dacia Oa is de LAN5200WR#. Bijna exact het zelfde alleen de Radio zit boven aan het scherm en de Draai volume knop zijn + en - druk toetsen geworden.
wat ik hoop is dat voor de oudere Versie's ook van Renault uit is een goeie Update komt om die 4.0.6 te verbeteren. dat is echt 1 bak ellende!.
wat ik hoop is dat voor de oudere Versie's ook van Renault uit is een goeie Update komt om die 4.0.6 te verbeteren. dat is echt 1 bak ellende!.
Er is nu een update 9.1.1
Iemand deze al geïnstalleerd?
Iemand deze al geïnstalleerd?
Clio Estate 0,9tce Zen
heeft er al iemand de versie 9.1.1? Ik denk zelfs dat die nog niet bestaat ( althans in Belgie toch nog niet)
Is er toch echt bij auto de Zeeuw.
https://www.renault-multimedia.nl/media-nav-evolution
https://www.renault-multimedia.nl/media-nav-evolution
Clio Estate 0,9tce Zen
9.1.1 heb ik al enige tijd geleden geïnstalleerd. De enige verandering die ik heb gemerkt is dat een 32Gb USB stick met MP3 enigszins sneller gelezen wordt, that’s all. Onderhuids wellicht wat bugfixes?
Clio IV ph2 Estate Intens 0.9 TCe, Noir Etoilé
Hoi PolarMonk,
Heb je dat via toolbox gedaan of gewoon de zip file op een stick gezet?
Ik verneem het graag!
MVG
Heb je dat via toolbox gedaan of gewoon de zip file op een stick gezet?
Ik verneem het graag!
MVG
Clio Estate 0,9tce Zen
Inmiddels 9.1.1 aangeboden via Toolbox.
Let wel op dat stick na eerste keer update niet verwijderd moet worden. Pas na 2de keer gaat medianav weer werken. Helaas wel alle voorgeprogrammeerde radio station op DAB+ en FM opnieuw instellen.
Let wel op dat stick na eerste keer update niet verwijderd moet worden. Pas na 2de keer gaat medianav weer werken. Helaas wel alle voorgeprogrammeerde radio station op DAB+ en FM opnieuw instellen.
Clio Estate 0,9tce Zen