Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een Clio IV 0.9 Tce uit 7-2016.
Dit betreft een Duitse Clio die ik zelf op Nederlands kenteken gezet heb.
Ik had de auto via een advertentie gekocht met wat minimale blik schade. koplamp scherm en geen chassis schade maar wel de airbags uit.
Alles keurig laten repareren bij een gerenommeerd bedrijf.
Helaas startte de auto niet maar dit kwam omdat er een nieuwe airbag module in moest werd mij verteld.
De auto naar de Renault dealer bij mij in Almere gebracht voor en diagnose en het klopte de module moest vervangen worden.
Dit is gebeurd en de auto loopt weer perfect.
Maar nu kwamen de problemen, er stonden nog enkele storingen in het systeem en deze konden niet gewist worden.
Reden hiervoor was vertelde men mij omdat zij de computer niet konden benaderen????
Indien ik verder wilde moest men een nieuw instrumenten paneel bestellen.
Krijg het idee dat ik niet serieus genomen wordt en genaaid wordt omdat dit een import auto betreft.
Heeft iemand hier ervaring mee en misschien een betrouwbaar adres waar ik wel vertrouwen in kan hebben.
Problemen met uitlezen
Re: Problemen met uitlezen
Is het niet zo dat i.v.m. de Europeesche regelgeving je gewoon nog garantie op je clio hebt (mits in een EU land gekocht) en deze door de renaultdealer dient te worden hersteld?
Zou eens bij Renault NL mijn vraag neerleggen.
Zou eens bij Renault NL mijn vraag neerleggen.
Vr. Gr.
Marcel
-----
Renault Clio V Bifeul Intens met diverse optiepaketten (bj 2020)
Renault Talisman (Ph2) Grandtour TCe140 Intens (bj 2021)
Marcel
-----
Renault Clio V Bifeul Intens met diverse optiepaketten (bj 2020)
Renault Talisman (Ph2) Grandtour TCe140 Intens (bj 2021)